Facebook je godinama glasio kao jedan od najboljih poslodavaca i mjesto u kojem najbolji svjetski inženjeri i programeri žele raditi, no čini se da su svi problemi u koje je Zuckerbergova kompanija upala u posljednjih više od godinu dana ostavila traga i na zapošljavanje novih ljudi. Problemi su počeli nakon što su informacije o skandalu s Cambridge Analyticom izišle u javnost. Kompanija se našla na udaru nezadovoljnih korisnika, ali i istražnih povjerenstava, počeli su ih napuštati neki poznati zaposlenici, dok je dio korisnika počeo pozivati na brisanje Facebooka. Uslijedili su drugi skandali i otkrivanje sigurnosnih propusta, uključujući i nedavni katastrofalni propust u WhatsAppu putem kojeg je omogućeno praćenje telefona korisnika, ali osim lošeg PR-a, činilo se da Facebook ipak preživio "neveru" bez osjetnih posljedica.
No prema posljednjim medijskim izvještajima, nakon svih tih problema, čini se da Zuckerberg više nije tako poželjan poslodavac te da interes za zapošljavanjem u Facebooku pada. Službenih informacija nema, ali novinar CNBC-a, pozivajući se na informacije osoba iz ljudskih resursa i onih koje su radile na zapošljavanju novih ljudi u kompaniji, tvrdi da je broj osoba koje prihvaćaju posao u Facebooku u velikom padu. To se pogotovo odnosi na mlade koji su tek diplomirali – dok je tijekom 2017. i 2018. prosječno 85 posto novih diplomanata prihvaćalo posao u Facebooku, krajem prošle godine taj je udio pao na između 35 i 55 posto. Slična je situacija i za pozicije poput softverskih inženjera na kojima je ranije 90 posto kandidata prihvaćalo Facebookovu ponudu za posao, a početkom ove godine ta je brojka pala na samo oko 50 posto.
Dok je ranije često bilo dovoljno samo reći da predstavljate Facebook i pola posla već bi bilo obavljeno, danas kandidati postavljaju teža pitanja povezana s odnosom prema privatnosti i sigurnost te je potrebno mnogo truda uložiti kako bi se nekoga privuklo u kompaniju. To nije jedini problem sa zaposlenicima Facebooka – navodno se sve više ljudi koji već rade u Fejsu raspituju o poslovima u drugim tehnološkim kompanijama te dio njih namjerava napustiti Zuckerberga i sreću i novac potražiti u uredima konkurenata u Silicijskoj dolini.
Novinari Business Insidera kontaktirali su s Facebookom te im je glasnogovornik kompanije poručio da su brojke koje su objavljene u medijima potpuno pogrešne, no novinar CNBC-a koji je prvi objavio ovu priču tvrdi da je sve što je napisao istinito.
Jasno, iako su šefovi ti koji vuku konce i povlače najvažnije poteze, za uspjeh kompanije najvažniji su dobri i kvalitetni zaposlenici, a u Silicijskoj dolini velika je potražanja za inženjerima, develperima i drugim tehnološkim stručnjacima te se najveće kompanije bore za najbolje talente koji su iznimno bitni, odnosno presudni za budućnost.