Otvorite li vaš Twitter profil, u desnom donjem kutu vidjet ćete nešto neobično za ovaj servis, jesu li to oglasi?

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Twitter već duže pokušava naći način kako dobro zaraditi od svoje vrhunske ideje, no za sada im baš i ne ide za rukom, donekle.

Iako imaju raznih načina kako zarađuju, Twitter očigledno ulaže mnogo truda da nađe najbolji mogući način kako da klijente promoviraju putem svog servisa a da pritom ne izgube korisnike iz zajednice od 200 milijuna korisnika.

Naime, u donjem desnom kutu počeli su se pojavljivati oglasi, no zanimljivo je da nigdje ne piše da je ta rubrika pod sponzorstvom, već je to doznala ekipa labnol.org nakon što je zavirila u css gdje je navedena klasa 'promo'.

Za sada oglasi se pojavljuju samo za ABCNews, koji će ujedno i prenositi najglamuroznije kraljevsko vjenčanje, te NFL, najomiljeniji sport svakog Amerikanca.

Twitter je već radio sa Tweedeckom -- Twitter klijentom, uz čiju su suradnju kreirali sponzorirane liste od čega su ove dvije kompanije dijelile zaradu. S obzirom da se ovi oglasi pojavljuju samo na Twitter.com stranici, jasno je da Twitter ne želi dijeliti svoju zaradu.

Hoćemo li uskoro biti zatrpani oglasima na Twitteru? Nadamo se da nećemo!