Što kažete na to da svoj sljedeći automobil kupite online?

Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?

Martina Čizmić | 14.11.2020. / 08:33

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Sama pomisao da ćete automobil kupiti online; na neviđeno i jednim klikom miša, donedavno je bila nezamisliva. No, s ubrzanim rastom online prodaje i luksuzni proizvodi sve se češće mogu naći u online košarici. Među njima i automobili.

Kupac može iz udobnosti svog doma odabrati veličinu, snagu motora, dodatnu opremu, boju i sve ostalo što se bira kod kupovine automobila, platiti internetskim bankarstvom i potom sjesti i čekati svog novog metalnog ljubimca koji će mu biti dostavljen na željenu adresu. 

No, kupuju li ljudi doista automobile online?

Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?

Odgovore zna Bastian Plieninger, voditelj Odjela digitalnih proizvoda u Porsche Digitalu.

Plieninger gostuje u Infinumovu Retail Talku 17. studenog u 18 sati. Uz razgovor s Tomislavom Carem, direktorom Infinuma s kojim Porsche Digital od rujna u Zagrebu zajedno posluje kroz novoosnovanu kompaniju Porsche Digital Croatia, otkrit će kako se Porsche prilagođava novim tehnološkim trendovima i kako digitalne proizvode i usluge oblikuju prema potrebama kupaca.

Razgovor pratite online, a prijaviti se možete ovdje.

Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma. Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti