Iz Applea su nedavno upozorili investitore kako njihovi proizvodi u budućnosti vjerojatno neće biti toliko profitabilni i neće imati takvu prodajnu maržu kao iPhone. Također, kako je nedavno za Bloomberg napisao Mark Gurman, tijekom sljedećih godina uspjeh kompanije neće ovisiti o samo jednom uređaju, poput njihova telefona, već o više uređaja različitih kategorije.
Kompanija posljednjih godina širi svoju ponudu gadgeta pa su tako nedavno predstavili i prvi VR uređaj Vision Pro. Iako prodaja ne ide po planu (a i ti planovi nisu baš bili ambiciozni), već razmišljaju o novim modelima, nasljedniku snažnog hardvera i jeftinijem modelu te o pametnim naočalama.
Također, kako je ovaj tjedan otkrio Ming-Chi Kuo, poznati Appleov analitičar, tvrtka je bacila oko na još jedno tržište na kojem očekuju veliku potražnju. Riječ je o kućnim nadzornim kamerama koje bi se trebale uklopiti u Appleovu ponudu smart home uređaja. Trenutačno globalne isporuke nadzornih kamera iznose 30 do 40 milijuna, prema ovom analitičaru, a Appleov dugoročan cilj jest isporuka više od deset milijuna kamera godišnje.
Kuo je na svojoj stranici na platformi Medium napisao kako je početak masovne proizvodnje Appleovih kamera planiran za 2026. godinu te je naglasio kako bi u odnosu na konkurente Cookova kompanija tu mogla imati prednost u činjenici što bi korisničko iskustvo njihovih kamera moglo biti “značajno poboljšano” zahvaljujući postojećem ekosustavu Appleovih uređaja te integraciji s Apple Intelligenceom i Siri. Za proizvodnju kamera trebala bi biti zadužena kineska tvrtka Goertek.
Osim informacija o nadzornim kamerama, Kuo je objavio i Appleove planove za njihove slušalice AirPods, a oni se odnose na uvođenje više zdravstvenih opcija, slično kao i na Appleovim satovima. Uvođenje takvih novih opcija trebalo bi pomoći u povećanju prodaje AirPodsa s 48 milijuna koliko je ta prodaja iznosila prošle godine na između 65 i 68 milijuna koliko se očekuje 2026. godine.
Upravo na ovom primjeru slušalica i nadzornih kamera, kao i budućih uređaja poput VR uređaja i pametnih naočala možemo vidjeti dio Appleove strategije za budućnost. Apple, dakle, ne može zauvijek ovisiti o prodaji iPhonea, no umjesto da traže jedan uređaj koji bi im mogao nadomjestiti velike prihode od prodaje telefona, te bi prihode mogli nadoknaditi prodajom više uređaja iz različitih kategorija.