Što pokreće mladu kompaniju Monolith?

Na netom završenim Danima komunikacija, osim globalnih kreativaca poznatih po radu za najpoznatije svjetske kompanije, priliku za predstavljanje dobio je i hrvatski startup baziran u Estoniji, Monolith.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 20.05.2013. / 11:54 komentari
Što pokreće mladu kompaniju Monolith?

Na netom završenim Danima komunikacija, osim globalnih kreativaca poznatih po radu za najpoznatije svjetske kompanije, priliku za predstavljanje dobio je i hrvatski startup baziran u Estoniji, Monolith. 

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca

O njemu se do sada u medijima pretežno pisalo o tehničkim aspektima i proširenoj stvarnosti koju pritom koristi, no malo je poznato koja su temeljna saznanja koja pokreću mladu kompaniju i na čemu temelje vlastiti optimizam glede perspektivne budućnosti.

Sve leži u činjenici da se razvojem novih tehnologija virtualni i realni svijet sve više isprepliće, pa se tako i trgovanje prelijeva iz jednog svijeta u drugi. Osim očitih prednosti, to donosi i niz nedostataka najčešće tradicionalnim trgovinama zbog fenomena gdje potrošači prvo u živo pogledaju i isprobaju proizvod te ga naposljetku kupe online. Naravno, takav pristup donosi mnogo gubitaka vlasnicima tradicionalnih trgovina, kojima se ipak nudi način da igru preokrenu u vlastitu korist.

CILJ MONOLITHA JE POSTATI GOOGLE ANALYTICS ZA OFFLINE SVIJET

Kao što je većina već upoznata, cilj Monolitha je postati Google Analytics za offline svijet, te se u pozadini tog cilja zapravo krije psihologija. Proučavanje ljudi traje od kad i sam život, no promatranje ljudi dok kupuju do sada nije uzelo znatnog zamaha, sve do dolaska Monolitha. Glavna ideja je u potpunosti razumjeti koje se emocije rađaju kod ljudi kada se nalaze pred trgovinom, pri ulasku, nakon ulaska, koliko se dugo zadrže, izađu li odmah, stoje li u redu, kako zaobilaze red, što misle o načinu prezentiranja proizvoda, njihova interakcija s ostalim ljudima unutar trgovina te kako promjena svakog spomenutog faktora utječe na reakciju potrošača.

Takva analitika u konačnici dovodi do promjena unutar same trgovine poput rasporeda polica, količine proizvoda u izlogu, konfiguracije prostora, obuke prodavača, dodavanja zabavnih materijala na redove blagajni kako bi se smanjilo percipirano vrijeme čekanja i mnogih drugih. Visoka uspješnost i kredibilitet Monolitha leži upravo u realnim istraživanjima i kvalitativnim podacima koje stvaraju.

Iako smo svjedoci vremena gdje se količinski i vrijednosni udio tradicionalne maloprodaje  u odnosu na onu virtualnu konstantno smanjuje, on i dalje iznosi gotovo 90% ukupne globalne prodaje. Maloprodaja u tradicionalnom svijetu nikad neće nestati, no s obzirom da posluje gotovo pod istim uvjetima od kad se je pojavila u suvremenoj ekonomiji, vrijeme je za određene promjene koje će podići efikasnost i zadovoljstvo svih sudionika u procesu, kako vlasnika trgovina tako i kupaca koji će proizvod koji traže naći na jednostavniji i brži način samim time što će dobiti kvalitetniju uslugu temeljenu na istraživanju njihova vlastita ponašanja.

Vezane vijesti