Što se događa kada Starbucks objavi nešto na Facebooku?

Globalne korporacije odavno su prisutne na Facebooku. U početku je to bila samo promocija proizvoda i usluga, a onda je preraslo u stvar prestiža. Korporacije žele taj vrh, lajkovi su postali jedna od najvažnijih mjernih jedinica za snagu branda.

Zimo Zimo Zimo | 25.11.2011. / 22:36

Što se događa kada Starbucks objavi nešto na Facebooku?

Globalne korporacije odavno su prisutne na Facebooku. U početku je to bila samo promocija proizvoda i usluga, a onda je preraslo u stvar prestiža. Korporacije žele taj vrh, lajkovi su postali jedna od najvažnijih mjernih jedinica za snagu branda.

Facebook, YouTube, Coca-Cola, Disney, MTV, Starbucks, Oreo, Red Bull, Converse All Star i Converse deset su najjačih globalnih brandova na Facebooku i svaki od njim ima preko 20 milijuna fanova.

Jeste li ikada primijetili objavu na Facebooku jednog od ovih brandova? Mi jesmo, i to izgleda impresivno. RIječ je o Starbucksu, koji je prije nekoliko minuta na Facebooku objavio fotografiju. Da je kamera bila pri ruci, snimili bi ovo! :)

Starbucks je postavio fotografiju koju je u 11 minuta lajkalo 4,620 ljudi. Izgledalo je ovako - pogled gore 2.700, pogled dolje, pogled gore 3.000, pogled dolje, 3.500 itd. U 45. minuti brojka se popela na nevjerojatnih 10.000 lajkova!

Impresivno zar ne?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti