WhatsApp testira novi način za povećanje interakcije svojih korisnika. Ta popularna platforma za razmjenu poruka uvodi značajku "Kviza u kanalima", namijenjenu administratorima WhatsApp kanala, tako da mogu kreirati interaktivne kvizove koji nadilaze klasične ankete, nudeći svjež pristup uključivosti prema svojoj publici.
tri vijesti o kojima se priča
WhatsApp kanali su relativno nova značajka unutar WhatsAppa koja korisnicima omogućuje praćenje ažuriranja od kreatora, brendova ili organizacija u formatu više usmjerenom na emitiranje. Funkcioniraju drugačije od običnih razgovora ili grupa, jer umjesto da svi međusobno šalju poruke, kanali omogućuju administratorima slanje jednostranih ažuriranja pretplatnicima.
Administratori mogu osmisliti kvizove s pitanjima koja imaju više opcija odgovora, uključujući slike za svaki izbor.
Jedan točan odgovor je unaprijed odabran, a sudionici koji odgovore točno nagrađuju se zabavnom animacijom konfeta, piše portal WaBetaInfo. Riječ je o značajki koja preusmjerava fokus s prikupljanja mišljenja, na provjeru znanja, što je idealno za učenje i zabavu.
Detaljne analize dostupne su administratorima. WaBetaInfo izvještava da će kreatori moći vidjeti koje su odgovore sudionici odabrali, ali da se pritom poštuje njihova privatnost. Ovisno o postavkama, vidljive su samo profilne fotografije, bez otkrivanja brojeva telefona ili punih imena.
Značajka je prvotno dostupna na Android beta verziji, a sada je stigla i iOS beta korisnicima, što sugerira moguću širu implementaciju, piše pak portal Phone Arena.
Spomenuta značajka dolazi nakon nedavnih alata, poput prijevoda poruka unutar aplikacije, čineći komunikaciju svestranijom.
Za kreatore i brendove, značajka Kviz u kanalima pretvara WhatsApp kanale u interaktivna mjesta. Pratitelji dobivaju novi, zabavan način interakcije, dok se brendovi mogu originalnije isticati među rastućom konkurencijom.