Svakom hotelskom gostu besplatni mobitel

Goste u sobama čeka mobilni telefon koji mogu besplatno koristiti do kraja boravka u hotelu.

Martina Čizmić | 11.07.2017. / 20:10 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Turističke tvrtke i hotelske kompanije uvijek se natječu kako bi svojim gostima pružile što bolju i kvalitetniju uslugu. To u današnje vrijeme znači i korištenje naprednih i inovativnih tehnoloških rješenja.

tri vijesti o kojima se priča Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Kuglasta munja snimljena u Kanadi Zapanjili stručnjake VIDEO Bračni par s trijema kuće snimio iznimno rijedak i posve misteriozan vremenski fenomen Žena vježba s utegom u teretani Novo otkriće znanstvenika Vježbom do štita protiv raka? Moć vježbanja možda ne leži u mišićima, nego u...

Hotelska kompanija Arena Hospitality Group, u čijem je sastavu i hotel Park Plaza Arena prošle je godine tako uvela jedinstvenu uslugu „digitalnog ključa” kojom se pametnim telefonima putem posebno razvijene mobilne aplikacije mogu otvarati elektronske brave u hotelskim sobama i apartmanima.

Ove je godine zajedno s hotelom Park Plaza Histria pokrenuta nova handy usluga za goste kojom svaki gost tijekom boravka u hotelu besplatno na korištenje dobiva mobilni uređaj s neograničenim međunarodnim i lokalnim pozivima te pristupu internetu.

Goste po dolasku i prijavi na recepciji u sobama ili apartmanima, na posebnoj stanici za punjenje, čeka mobilni telefon s mogućnošću neograničenih lokalnih i međunarodnih poziva, besplatnim pristupom internetu, besplatnim destinacijskim vodičem, pozivima prema recepciji na brzom biranju i informacijama o hitnim službama.

Mobilni uređaji dolaze s handy operacijskim sustavom, koji je prilagođena verzija Androida, a pruža i mogućnost prilagodbe jezika prema željama gosta.

Arena Hospitality Group uslugu je realizirala s kompanijom Tink Labs Limited iz Hong Konga i njihovim predstavništvom iz Londona. Nakon implementacije nove usluge u Puli i Medulinu, do kraja 2017. godine ista usluga uvest će se i u 8 hotela grupacije u Njemačkoj (Berlin, Nürnberg, Köln i Dresden) i Mađarskoj (Budimpešta).

U vrijeme intenzivnog i neprekidnog razvoja mobilne i digitalne tehnologije, primjena istih u hotelskoj industriji značajan je iskorak u postizanju konkurentnosti na tržištu i sigurno će biti prepoznato i od strane gostiju i njihovog zadovoljstva boravkom u našim hotelima ili turističkim naseljima. Stoga ćemo i dalje pratiti razvoj naprednih tehnologija i pokušavati biti predvodnici u implementacijih takvih noviteta u naše objekte kako u Hrvatskoj tako i u Njemačkoj i Mađarskoj, prokomentirao je glavni izvršni direktor Arena Hospitality Groupe Reli Slonim.

Vezane vijesti