Prošle godine prodaja albuma pala je za 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pjesama pala je za 28,8 posto, podaci su to tvrtke BuzzAngle, koja prati potrošnju glazbe u Americi.
U međuvremenu, glazbeni streamovi, uključujući audio i video, povećali su se za 35,4 posto. Audio stream na zahtjev postavio je novi rekord od 534,6 milijardi streamova u 2018., što je 42 posto više od 376,9 milijardi u 2017.
Od sveukupne glazbe koju su Amerikanci slušali prošle godine, 77 posto bilo je putem usluga streaminga glazbe poput Spotifya i Applea, dok je 17,3 posto od toga bilo kroz prodaju albuma i 5,7 posto kroz prodaju singlova. Te brojke su u 2017. godini iznosile 66 posto, 24,6 posto, odnosno 9,3 posto.
Prošle godine Best Buy je odlučio prestati prodavati CD-ove, a ta je promjena rezultat toga što izdavačke kuće sve više razmišljaju o tome treba li uopće albume objavljivati u fizičkom obliku.
Stvari su jasne, kupnja glazbe sada izlazi iz mode gotovo jednako brzo kao i streaming glazbe, piše Rolling Stone.
(Hina)