Nedavno, TechCrunch je objavio novi dizajn svoje stranice, koji svakim danom postaje sve sličniji konkurentnom Mashableu.

Naime, nakon što su objavili novi dizajn, oko TechCruncha su se razvile brojne kontroverze radi istog, iz razloga što se većini čitatelja nije svidio novi dizajn.

No, s naše strane, dizajn izgleda mnogo bolje nego što je to bio slučaj do prije mjesec dana kada je bio zastarjeli i prenatrpan svim i svačim.

Danas, kada smo otvorili TC, odmah su nam u oko upale novosti koje je TC uveo, očito preko vikenda, a koje jako podsjećaju na Mashable. Ukoliko pogledamo 'izdvojene članke', banner u headeru i oglasni prostor 300x250, odmah ćemo vidjeti da je TC vrlo vjerojatno kopirao dizajn Mashablea, barem što se tiče rasporeda određenih dijelova.

Također, tu je i gumb share, koji je među prvima uveo Mashable, a koji sadrži sve društvene gumbe, odnosno Facebook Like, Retweet, LinkedIn itd, integrirano u jedan gumb. Osim toga, s desne strane se također nalaze popularni postovi, kao što je to slučaj kod Mashablea.

Ne kritiziramo TC, jer znamo svi da su i jedan i drugi veliki tech portali, no sve češće smo svjedoci kopiranja jednih od drugih. No može li si jedan TC dopustiti da kopira dizajn svog konkurenta?

Što vi mislite? Ostavite nam komentar u nastavku.