Francuski automobilski div Renault izvijestio je u petak o znatno skromnijim planovima o postavljanju brzih punionica električnih automobila u Europi.
tri vijesti o kojima se priča
Mobilize je 2021. godine osnovao tadašnji izvršni direktor Luca de Meo kako bi se istražila nova rješenja za mobilnost, poput poput dijeljenja automobila, usluga punjenja električnih vozila i upravljanja korisničkim podacima.
Ti poslovi bili su izvan tradicionalnog Renaultovog poslovanja usmjerenog na proizvodnju i prodaju automobila.
Prekidamo aktivnosti s ograničenim izgledima za profitabilnost i one koje izravno nisu u skladu sa strateškim prioritetima grupe, objavila je uprava u petak, navodeći poimence usluge dijeljenja automobila u Milanu i Madridu i projekt električnog miniautomobila Duo.
Promjena prioriteta
François Provost, koji je krajem srpnja postao glavni izvršni direktor Renaulta, odlučio je nakon revizije poslovanja da velika ulaganja u infrastrukturu za brzo punjenje više nisu prioritet u uvjetima ograničenog proračuna tvrtke i problema u industriji.
Nalazimo se u razdoblju preispitivanja investicijskih prioriteta Renaulta, automobilska industrija u teškoj je situaciji i imamo puno investicija koje treba financirati, rekao je za Reuters voditelj odjela za energetiku u Mobilizeu Jérôme Faton.
Kompanija tako namjerava smanjiti proračun za mreže za punjenje, ciljajući na 100 stanica u Francuskoj i više od 100 u Italiji do kraja 2026. Do sada bili su ih planirali 650 diljem Europe do 2028. godine.
Planirani projekti u Belgiji i Španjolskoj neće biti realizirani.
Restrukturiranjem će se ukinuti oko 80 od otprilike 450 radnih mjesta u odjelu Mobilize Beyond Automotive, a prioritet će biti dobrovoljan odlazak radnika i interne kadrovske promjene, rekao je glasnogovornik tvrtke.