Ulazak tehnoloških kompanija na kinesko tržište automobila dodatno će zaoštriti konkurenciju, upozorio je njemački proizvođač automobila Volkswagen (VW).
To nam nimalo ne olakšava život, rekao je u utorak član uprave VW-a za Kinu Ralf Brandstätter.
VW je ipak u dobroj poziciji za natjecanje i osvajanje udjela na kineskom tržištu zahvaljujući razvijenoj tehnologiji, naglašavaju u njemačkom divu.
Počinje sezona doigravanja, dodao je Brandstätter, aludirajući na fazu eliminacije u sportskim natjecanjima. Neke kompanije mogle bi nas sustići, ali neće sve preživjeti, dodao je.
Grupa Volkswagen najavila je veliku proizvodnu ofenzivu na sajmu automobila Auto Shanghai koji je počeo u srijedu.
Uoči sajma grupa je predstavila pet novih modela automobila, a njih tri mogli bi uskoro ući u fazu serijske proizvodnje.
VW je tako kineskoj javnosti, među ostalima, predstavio model u vrlo konkurentnoj kompaktnoj klasi, koji bi se trebao cjenovno natjecati s domaćom konkurencijom.
Vozilo bi u Kini, prema Brandstätteru, stajalo oko 17.000 eura.
Cijene su u Kini problem, rekao je šef VW brenda Stefan Mecha. Vozila konkurencije opremljena su tehnologijom, ali cijene im nisu realne, tvrdi.
Da bi se dobila realna slika, automobili bi zapravo morali koštati dvostruko više, naglasio je Mecha.