Tesla povlači oko 130.000 vozila u svojoj ponudi modela u SAD-u, jer se njihovi zasloni osjetljivi na dodir mogu pregrijati i isprazniti. Opoziv pokriva određene modele S limuzine i modele X SUV iz 2021. i 2022., kao i modele 3 i modele Y SUV iz 2022. godine.

Dokumenti koje je u utorak objavila američka Nacionalna uprava za sigurnost u prometu na autocestama (NHTSA) govore da se tijekom procesa brzog punjenja centralna računala za obradu možda neće dovoljno ohladiti. To može uzrokovati kašnjenje ili ponovno pokretanje računala, zbog čega središnji zaslon radi sporo ili se čini praznim.

Bez središnjeg zaslona, ​​automobili mogu izgubiti i zaslone stražnje kamere, postavke koje upravljaju odmrzivačima vjetrobrana i indikatore koji govore jesu li automobili u pogonu, neutralnom položaju ili u su prebačinu u režim vožnje unatrag. To posljedično može povećati rizik od sudara.

Tesla rješava problem s online ažuriranjima softvera koja će poboljšati upravljanje temperaturom za računalo. Ta ažuriranja su počela 3. svibnja.

Iz Tesle kažu da je problem pronađen u rutinskom testiranju izdržljivosti. Tvrtka nema izvješća o sudarima ili ozljedama, ali je od siječnja do početka svibnja primila 59 povezanih zahtjeva za jamstvom.

Tesla je ove godine imala niz sigurnosnih problema, uključujući višestruke istrage koje je pokrenuo NHTSA, nacionalni nadzornik sigurnosti na cestama.

Ovaj opoziv je 11. za tu tvrtku od 27. siječnja. Većina ih je popravljena ažuriranjima softvera.

Izvor: Associated Press

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju