Mladi danas najviše vremena provode na društvenim mrežama i koristeći se različitim aplikacijama za dopisivanje. Gotovo sve informacije koje dobivaju, dobivaju pravo kroz te kanale.
Upravo su to odlučile iskoristiti Shannon Almeida i Priyanka Vazirani koje su osmislilte Volv, aplikaciju koja je potpuna suprotnost klasičnim medijskim aplikacijama. Kako ju same opisuju, radi se o "TikToku za vijesti".
Volv stvara vijesti koje u prosjeku imaju oko 70 riječi i moguće ih je pročitati za manje od 10 sekundi. Kako bi dodatno privukle mlade, prilagodile su izgled aplikacije tako da ona više podsjeća na neku društvenu mrežu nego na aplikaciju o vijestima.
Kako pojašnjavaju, mladi često provjeravaju što je novo na njihovim pametnim telefonima i prije no što se ustanu iz kreveta. Na Volvu tako mogu "protrčati" vijestima i dobiti glavne informacije u samo nekoliko sekundi.
Vijesti koje se mogu pročitati pokrivaju najvažnije vijesti iz svijeta, ali i brojne vijesti iz pop kulture. Autorice aplikacije uvjerene su da će to privući mlađu publiku i potaknuti ih da se dodatno informiraju o stvarima koje ih zainteresiraju u aplikaciji.
I takva se filozofija pokazala isplativom. Podršku su ideji o kratkim vijestima dali američki investitor i milijarder Mark Cuban, ali i Snap Inc kroz svoj akcelerator Yellow. Volv je lansiran prije godinu dana, a trenutno dnevno objavljuje oko 50 vijesti, koje su do sad pročitane gotovo 8 milijuna puta.
Uz vijesti koje se "listaju" na ekranu, osmislili su i vremensku traku vijesti koja čitateljima omogućuje da saznaju nešto više o temi i razumiju kako se vijest razvijala, a da pri tome ostanu u kratkoj formi.
Aplikaciju je moguće, besplatno, preuzeti u App Storeu i Google Play trgovini uz napomenu da su vijesti na engleskom jeziku.