Top 3 Instagram trenda za marketingaše

Više od 42% markentigaša ove godine ima u planu što više koristiti Instagram jer je vizualni sadržaj u današnje vrijeme, a pogotovo za marketinšku strategiju, postao važniji nego ikada prije.

Monika Nožić Monika Nožinić | 18.04.2015. / 15:10

Top 3 Instagram trenda za marketingaše

Više od 42% markentigaša ove godine ima u planu što više koristiti Instagram jer je vizualni sadržaj u današnje vrijeme, a pogotovo za marketinšku strategiju, postao važniji nego ikada prije.

No, za mnoge je brandove stvaranje zadivljujućih Instagram profila i visoke kvalitete vizualnog sadržaja veliki izazov.

Kako bi markentigaši izvukli samo najbolje iz svojih Intagram profila, donosimo tri top marketinška trenda pomoću kojih možete profitirati neovisno o tome imate li 300 ili 300 000 sljedbenika.

Brandovi s oznakom # (hashtag)

Brendirani hashtag-ovi postaju glavna stvar za promociju proizvoda putem Instagrama. Hashtag omogućuje objedinjavanje sličnih ideja, koncepata i konverzacije te korisnicima olakšava da vide objave vezane za teme koje ih zanimaju.

Kreiranjem brendiranog hashtaga markentigaši za sebe i za svoju zajednicu stvaraju win-win situaciju. Brendovi time automatski imaju koristi jer se kroz Instagram fotografije povećava izloženost potencijalnim novim kupcima, a koisnici ove društvene mreže vole biti označeni na fotografijama jer si na taj način mogu osigurati više sljedbenika.

Primjera radi, kompanija Herschel Supply Co na Instagramu ima više od 300 000 sljedbenika i svoje proizvode označavaju sa hashtagom #HerschelSupply, ali su više postova generirali sa svojom #WellTravelled kampanjom koja njihove sljedbenike potiče da dijele fotografije svojih putovanja koristeći njihov hashtag #WellTravelled.

Top 3 Instagram trenda za marketingaše

Naravno, ne trebate biti jedan od velikih brendova kako biste imali uspjeha sa svojim vlastitim hashtagom.
Stvaranjem i promicanjem vlastitog i prepoznatljivog hashtag branda, markentigaši vrlo lako mogu povećati njihovu izloženost preko Instagrama, na način da korisnicima pruže generiran sadržaj za njihove Instagram profile.

Lifestyle sadržaj

Još jedan način na koji biste marketinški mogli predstaviti svoj proizvod na Instagramu bez direktnih objavljivanja fotografija proizvoda je da podijelite lifestyle sadržaj koji predstavlja osobnost vašeg branda.

Top 3 Instagram trenda za marketingaše

Markentigaši trebaju pratiti svoje sljedbenike kako bi vidjeli kakve sve sadržaje dijele i što ih sve inspirira, a zatim takve iste ili slične stvari podijeliti na svojim profilima.

Popularni Instagram profili

Uz velik broj raznih Instagram profila koji su u potrazi za što većim brojem sljedbenika, čak je i za male poduzetnike poprilično lako istaknuti se i pridobiti širu publiku. To mogu učiniti na način da se povežu sa popularnim osobama (instagrammerima) u svojoj okolini.

Dok mnogi veliki i prepoznatljivi brendovi plaćaju ogromne iznose kako bi surađivali s korisnicima koji imaju na tisuće sljedbenika, mali i srednji poduzetnici još uvijek su u mogućnosti povećati svoj marketing skromnim naknadama te razmjenama i poklanjanjem proizvoda. 

No, opreza nikada dosta pa tako slanje besplatnih testera ili proizvoda ne znači da će proizvod zadovoljiti Instagram korisnika. Također, činjenica da utjecajniji, tj. popularniji Instagram korisnici imaju nekoliko tisuća svojih korisnika ne znači da će određeni proizvod baš svi međusobno dijeliti, tj. reklamirati ili za vas stvoriti odgovarajući sadržaj.

Stoga si uzmite dovoljno vremena kako biste bili sigurni da određeni osoba/korisnik s kojim želite surađivati zaista odgovara vašem brandu i da i on/ona s vama zaista želi surađivati.

Foto: Hootsuite/Instagram

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti