Japanski proizvođač automobila Toyota i Salesforce.com iz San Francisca danas su objavili kako pokreću novu društvenu mrežu.

Društvena mreža koja će nastati suradnjom Toyote i Salesforcea zvati će se „Toyota Friend“ i bit će nalik Twitteru, ali bit će privatna, dostupna samo Toyotinim vozačima.

Toyota Friend će se temeljiti na Salesforce Chatteru, trenutnoj društvenoj mreži u samoj kompaniji Toyoti. Tako će korisnik moći svoju neku poruku objaviti i javno, povezujući svoj račun s platformama poput Twittera ili Facebooka.

Predsjednik korporacije Toyota, Akio Toyoda je istaknuo: 'Društvene mreže mijenjaju komunikaciju među ljudima. Automobili moraju evoluirati i pratiti tu transformaciju, a udruživanje koje smo danas objavili važan je korak naprijed u postizanju toga cilja.“

Mreža će prvo biti dostupna za Toyotina električna vozila te plug-in hibridna vozila, najavljena za 2012. Toyota Friend je platforma preko koje će, poput tweeta, vozač dobivati razne obavijesti o svom autu, kao na primjer da mu ponestaje goriva (energije).

Salesforce.com će uložiti 223 milijuna jena u Toyotin Media Service Co. (TMS), podružnicu TMC-a koji će i sam uložiti TMC 442 milijuna jena, a Microsoft je u travnju objavio partnerstvo sa TMC-om o izgradnji globalne platforme za sljedeću generaciju  telematičkih usluga.

Stvarno sve postaje društveno!

Via The Next Web

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju