Društvena mreža Twitter mogla bi u svoju blagajnu položiti 150 milijuna dolara pristiglih od oglašavanja, što je trostruko više nego prošle godine, ističe EMarketer.

Kako sve više korisnika stiže na Twitter tako i oglašavanje na njemu raste. Model oglašavanja na Twitteru predstavljen je u travnju prošle godine, a prema istraživanju u 2012 mogao bi dostići prihode od 250 milijuna dolara, istaknula je Debra Aho Williamson iz EMarketera.

Williamson također ističe kako će Twitter morati povećati svoju bazu, koja za sada ima 175 milijuna korisnika, kako bi se mogli mogli natjecati sa rivalima poput Googlea i Facebooka. Istraživanje iz prosinca pokazuje kako samo 8% web korisnika koristi Twitter u SAD-u.

Osnovan 2006. godine, Twitter je svakako kompanija koja je sve zanimljivija oglašivačima i brandovima, no isti će morati dostaviti relevantne rezultate kako bi zadržao klijente. Twitter je kompanija vrijedna 3.7 milijardi dolara, nakon što je primila 200 milijuna nove investicije od tvrtke Kleiner Perkins Caufield & Byers.

Facebook je osnovan 2004. godine i prihodi od oglašavanja u 2007. iznosili su 150 milijuna dolara, godinu kasnije oglašavanje je još poraslo, te se procjenjuje kako su prihodi od oglašavanja za 2010. godinu iznosili 1.86 milijardi dolara.

Kako bi i Twitter podignuo prihode od oglašavanja mogao bi uvesti samostalno oglašavanje kao što je to moguće na Facebooku i Googleu, što bi moglo olakšati posao za mala i srednja poduzeća, jer neće biti potrebno kontaktirati osobu zaduženu za oglašavanje, već bi sami određivati kada se želite oglašavati i koliko novaca mislite potrošiti.

Za kraj, EMarketer kaže kako će globalno širenje Twittera povećati prihode od oglašavanja u narednim godinama, no osim oglašavanja Twitter ima i prihode koji uključuju prodaju ugovora distribuiranja informacija sa Twittera na različite stranice, te na tražilice.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju