OmoLab, impact startup koji je osmislio cijeli niz inovativnih asistivnih tehnologija usmjerenih ka pomaganju osoba koje imaju poteškoća u čitanju, uspješno je završio provedbu projekta „Inovacije asistivnih tehnologija za osobe s teškoćama čitanja“.

OmoLabovi proizvodi usmjereni su, među ostalim, na podršku učenicima s teškoćama kako bi što lakše savladali izazove u školovanju. Provedbom projekta alati su poboljšani, a svoju popularnost pronašli su među svim učenicima, odraslima te onima koji jednostavno uživaju u čitanju. Tome su pridonijeli izazovi kroz koje je školstvo prolazilo u posljednjih 12 mjeseci i povećane potrebe za eLearningom.

Drugi segment proizvoda pomaže tome da web stranice postanu pristupačne svima. Naime, petina populacije teško čita i pretražuje web stranice. Iako je digitalna pristupačnost još uvijek u povojima zapravo je osnovno ljudsko pravo, doprinosi pojedincima i tvrtkama te je nužna za kreiranje modernog društva. Tvrtke sve više shvaćaju koliko je bitno poboljšati online iskustvo svojim korisnicima i njihovo zadovoljstvo te na taj način širiti tržišni doseg. A OmoLab im svojim proizvodima pomaže u tome.

Provedba projekta je započela je 1. lipnja 2019. godine, a obuhvatila je daljnji razvoj OmoType fonta, razvoj Omoguru plugina i web aplikacije Omoguru reader te usklađivanje Omoguru Widgeta s odredbama o digitalnoj pristupačnosti. Osim razvoj proizvoda projekt je uključio upravljanje intelektualnim vlasništvom, izradu i pripremu provedbe marketinške strategije i marketinškog plana, testiranje prilagođenih alata s korisnicima na ciljanim tržištima, te aktivnosti upravljanja projektom, promidžbe i vidljivosti.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Ukupna vrijednost projekta je 1.192.824,97 kuna, od čega bespovratna EU sredstva iznose 825.824,20 kuna.

Projekt je financiran u sklopu javnog poziva pod nazivom ‘’Inovacije novosnovanih MSP-ova – II faza” u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. Namijenjen je novoosnovanim mikro, malim i srednjim poduzećima s ciljem njihovog poticanja na uspješno lansiranje proizvoda i usluga s potencijalom rasta i izvoza koji su novi na tržištu, s naglaskom na radikalne inovacije i znatno poboljšanje u komercijalizaciji proizvoda i usluga.