U šumi aplikacija, o kojoj god platformi pričali, postoji vrlo mala šansa da se određena aplikacija probije na vrh najpopularnijih. Uspjelo je to Angry Birdsima, Instagramu, Fruit Ninji i još nekolicini njih, no danas je tako nešto još teže izvesti nego prije 2-3 godine.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Iz Stardusta su napravili istraživanje koje pokazuje kako je čak 41 posto aplikacija na Google Playu mrtvo, odnosno imaju manje od 10 recenzija i niti jedno ažuriranje, dok je taj broj čak 65% kod iOS-a te 69% kod Windows Phone aplikacija.

Ljudi se sve više oslanjanju na ono što drugi kažu, a isto tako ako aplikacija nema novi nadogradnji, vrlo vjerojatno je zapela u nekoj od mnogobrojnih nadogradnji mobilnog operativnog sustava i ne radi više kako je početno zamišljeno.

Što se tiče zarade, podaci ukazuju na to da Apple ima najviše aplikacija koje su plaćene, odnosno čak 50%, dok je na Google Play taj broj 32 posto, te na Windows Phoneu svega 13%. Prosječno se na iOS-u potroši 3.49$ po aplikaciji, na Google Playu 1.73$, a na Windows Marketplaceu 2.03$.

Ostale informacije pogledajte u nastavku.