Maloprodaja se mijena, a mi se mijenjamo s njom, poručili su iz Walmarta prilikom predstavljanja novih "pomoćnika" u svojim trgovinama. Ti pomoćnici nisu novi zaposlenici, već nekoliko vrsta robota koji će kompaniji pomoći u obavljanju svakodnevnih ponavljajućih poslova, a ljude će "osloboditi" kako bi se mogli fokusirati na zanimljivije i aktivnije poslove te usluživanju kupaca.
Govoreći o promjenama u kompaniji, odnosno u trgovinama, stariji predsjednik centralnih operacija u Walmartu. John Crecelius za Business Insider rekao je da s uvođenjem robota žele poboljšati učinkovitost i uslugu prema krajnjim korisnicima.
U trgovinama Walmarta uskoro stiže tisuće robota koji će obavljati poslove poput čišćenja podova, skeniranja proizvoda, sortiranja proizvoda nakon dostave s kamiona itd.
Retail is changing, and we’re changing with it. Read about our latest in-store sidekicks and how they’re helping associates save the day. https://t.co/BD3gi9mXgU pic.twitter.com/6885J8z1iQ
— Walmart Inc. (@WalmartInc) April 9, 2019
Roboti za čišćenje podova razvijeni su u suradnji s kompanijom Brain Corp. – Walmart već sada koristi 360 takvih robota i očigledno su zadovoljni s njihovim učinkom s obzirom na to da su naručili još čak 1500 komada. U odnosu na ljude, čistači Auto-C brži su i bolji, tvrde na temelju dosadašnjeg iskustva iz Walmarta.
Druga vrsta robota koji je naručio Walmart – čak 1200 komada (ova kompanija već ih koristi 500), pomoći će u skeniranju proizvoda koji se istovare s dostavnih kamiona te u njihovom sortiranju, kako bi što prije stigli na police trgovina. U Walmart stiže i 300 skenera proizvoda na policama – ovi će roboti raditi zajedno s robotima koji pomažu u skeniranju robe s kamiona te će provjeravati da su proizvodi pravilno postavljeni na police, kao i da su na njima postavljene prave cijene. Pored navedenih robota, u trgovinama Walmarta proizvode za narudžbe preko interneta prikupljat će 900 modela robota Pickup Tower.
Zahvaljujući robotima, brojni procesi u trgovinama – od čišćenja, praćenja količine proizvoda, postavljanja artikala na prava mjesta na policama itd., bit će brži, dok ljudi ne bi trebali dobiti otkaze (barem do sada nije najavljeno), već će se svoje vrijeme moći iskoristiti za usluživanje kupaca.
Izvor: Business Insider