Vodič za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama [INFOGRAFIKA]

Ako održavate vlastiti profil, profil tvrtke ili više njih, na nekima od najpopularnijih društvenih mreža, u ovoj infografici imate sve dimenzije i specifikacije kako bi se vaš dizajn i sadržaj uklopio u pravila.

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 26.08.2013. / 18:42 komentari
Vodič za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama [INFOGRAFIKA]

Ako održavate vlastiti profil, profil tvrtke ili više njih, na nekima od najpopularnijih društvenih mreža, u ovoj infografici imate sve dimenzije i specifikacije kako bi se vaš dizajn i sadržaj uklopio u pravila.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo! Jensen Huang Ima i pozitivnih najava Šef Nvidije ima poruku koja se neće svidjeti većini ljudi: "Doći će do problema..."

Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn i YouTube spadaju u kategoriju društvenih servisa za dijeljenje raznih sadržaja na kojima jednostavno - morate biti prisutni. Pod uvjetom, naravno, da preferirate ozbiljnost i "on-line" komunikaciju s prijateljima, poznanicima, ali pogotovo partnerima i potencijalnim klijentima.

Dakako, svaka od navedenih društvenih mreža ima svoje točno određene gabarite, pisana i nepisana pravila, koja je više nego uputno poštovati i ispuniti jer vam to, između ostalog, jamči ozbiljnost, kvalitetnu prezentaciju i u određenoj mjeri više mjesto u gradaciji popularnosti. Infografika koju je izradila ekipa s raidious.com donosi vam sažete i koncizne upute o svemu što vam je potrebno za kvalitetan profil. 

Vezane vijesti