Vodič za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama [INFOGRAFIKA]

Ako održavate vlastiti profil, profil tvrtke ili više njih, na nekima od najpopularnijih društvenih mreža, u ovoj infografici imate sve dimenzije i specifikacije kako bi se vaš dizajn i sadržaj uklopio u pravila.

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 26.08.2013. / 18:42 komentari
Vodič za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama [INFOGRAFIKA]

Ako održavate vlastiti profil, profil tvrtke ili više njih, na nekima od najpopularnijih društvenih mreža, u ovoj infografici imate sve dimenzije i specifikacije kako bi se vaš dizajn i sadržaj uklopio u pravila.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu

Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn i YouTube spadaju u kategoriju društvenih servisa za dijeljenje raznih sadržaja na kojima jednostavno - morate biti prisutni. Pod uvjetom, naravno, da preferirate ozbiljnost i "on-line" komunikaciju s prijateljima, poznanicima, ali pogotovo partnerima i potencijalnim klijentima.

Dakako, svaka od navedenih društvenih mreža ima svoje točno određene gabarite, pisana i nepisana pravila, koja je više nego uputno poštovati i ispuniti jer vam to, između ostalog, jamči ozbiljnost, kvalitetnu prezentaciju i u određenoj mjeri više mjesto u gradaciji popularnosti. Infografika koju je izradila ekipa s raidious.com donosi vam sažete i koncizne upute o svemu što vam je potrebno za kvalitetan profil. 

Vezane vijesti