Ako održavate vlastiti profil, profil tvrtke ili više njih, na nekima od najpopularnijih društvenih mreža, u ovoj infografici imate sve dimenzije i specifikacije kako bi se vaš dizajn i sadržaj uklopio u pravila.

tri vijesti o kojima se priča Komet 3I/ATLAS snimljen teleskopom Hubble 3I/ATLAS "Međuzvjezdani posjetitelj" još je čudniji nego što su znanstvenici mislili Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Šok Ostvarenje noćne more Ako pregledavate pornografiju, ovo vam može život pretvoriti u pakao

Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn i YouTube spadaju u kategoriju društvenih servisa za dijeljenje raznih sadržaja na kojima jednostavno - morate biti prisutni. Pod uvjetom, naravno, da preferirate ozbiljnost i "on-line" komunikaciju s prijateljima, poznanicima, ali pogotovo partnerima i potencijalnim klijentima.

Dakako, svaka od navedenih društvenih mreža ima svoje točno određene gabarite, pisana i nepisana pravila, koja je više nego uputno poštovati i ispuniti jer vam to, između ostalog, jamči ozbiljnost, kvalitetnu prezentaciju i u određenoj mjeri više mjesto u gradaciji popularnosti. Infografika koju je izradila ekipa s raidious.com donosi vam sažete i koncizne upute o svemu što vam je potrebno za kvalitetan profil.