Vodič za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama [INFOGRAFIKA]

Ako održavate vlastiti profil, profil tvrtke ili više njih, na nekima od najpopularnijih društvenih mreža, u ovoj infografici imate sve dimenzije i specifikacije kako bi se vaš dizajn i sadržaj uklopio u pravila.

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 26.08.2013. / 18:42

Vodič za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama [INFOGRAFIKA]

Ako održavate vlastiti profil, profil tvrtke ili više njih, na nekima od najpopularnijih društvenih mreža, u ovoj infografici imate sve dimenzije i specifikacije kako bi se vaš dizajn i sadržaj uklopio u pravila.

Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn i YouTube spadaju u kategoriju društvenih servisa za dijeljenje raznih sadržaja na kojima jednostavno - morate biti prisutni. Pod uvjetom, naravno, da preferirate ozbiljnost i "on-line" komunikaciju s prijateljima, poznanicima, ali pogotovo partnerima i potencijalnim klijentima.

Dakako, svaka od navedenih društvenih mreža ima svoje točno određene gabarite, pisana i nepisana pravila, koja je više nego uputno poštovati i ispuniti jer vam to, između ostalog, jamči ozbiljnost, kvalitetnu prezentaciju i u određenoj mjeri više mjesto u gradaciji popularnosti. Infografika koju je izradila ekipa s raidious.com donosi vam sažete i koncizne upute o svemu što vam je potrebno za kvalitetan profil. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti