Prilikom predstavljanja Volkswagenova električnog automobila ID.3 iz te su kompanije govorili kako je, nakon Bube i Golfa, to treći najvažniji automobil ove kompanije. S njim je trebalo početi novo razdoblje za VW, razdoblje elektrifikacije i to je trebao biti prvi korak prema konačnom cilju, a to je dominacija na tržištu električnih vozila.
tri vijesti o kojima se priča


No pokazalo se kako su danas trendovi ipak drukčiji te je sve veća potražnja za većim vozilima iz SUV kategorije, što je teritorij koji VW napada s modelom ID.4. Ipak, trojka i dalje ostaje važan dio slagalice za ukupne planove njemačke automobilske tvrtke, a kako bi povećali potražnju za njim, prošli tjedan predstaviti su novu generaciju ID.-a 3, iako je prodaja prve generacije počela tek prije manje od tri godine.
S novim modelom VW je odgovorio na sve kritike koje su mediji i vlasnici vozila uputili prema ID.3. Uz atraktivniji dizajn, naglasak je stavljen na poboljšanu aerodinamiku te na veću kvalitetu unutrašnjosti. Također, što će mnogima biti od velike važnosti, nadograđena je i tehnologija automobila, što se pogotovo odnosi na softver koji su mnogi kritizirali u prvom modelu.
S novim ID.3 12-inčni infotainment zaslon sada je dio osnovne opreme, dok novi softver donosi bolje sučelje i, što je puno važnije, bolje performanse, a predstavljene su i neke opcije koje bi trebale pomoći prilikom putovanja poput opcije Travel Assist. Također i punjenje vozila bi trebali biti jednostavnije, za što će se pobrinuti i opcija planiranja rute koja automobil neće usmjeriti na spore punionice na kojima je često gužva.
Što se performansi samog automobila tiče, tu ne treba očekivati velike promjene jer novi ID.3 i dalje dolazi s istim motorom (201KS) i baterijama (58kWh i 77kWh).
Početak proizvodnje nove generacije ovog vozila najavljen je za jesen ove godine te će ovo vozilo, barem na početku, biti prvenstveno namijenjeno europskom tržištu. Cijena, kao i početak prodaje novog ID.3 još nisu poznati.
Izvor: ArenaEV