Kontroverzna aplikacija Snapchat, koju je ranije htio kupiti i Mark Zuckerberg (no šef ove kompanije Evan Spiegel odbio je njegovih tri milijarde dolara) do sada je bila poznata samo kao alat za dopisivanje (većinom) tinejdžera koji su putem nje često slali golišave fotografije i poruke seksualnog sadržaja, a uskoro će postati još jedan od načina na koji korisnici mogu pregledavati vijesti i zanimljivosti na svojim mobilnim uređajima. Naime, do sada je Snapchat većinom služio samo za slanje samouništivih poruka – dakle, poruke koje bi korisnici poslali nakon samo nekoliko sekundi nestale bi s ekrana i ne bi se pohranile u telefonu, a koliko je ova aplikacija popularna najbolje govori podatak o više od sto milijuna korisnika.
No, kao i u slučaju drugih aplikacija i društvenih mreža, prva faza djelovanja ove kompanije odnosila se na konstantno povećanje korisničke baze, poboljšanje usluge i skupljanje investicija, a sada je došlo vrijeme za drugu fazu – iskorištavanje te korisničke baze za zaradu. Zbog toga je i predstavljen Discover, servis unutar mobilne aplikacije u kojem će se prikazivati vijesti i videozapisi velikih medijskih kompanija poput CNN-a, ESPN-a, National Geographica, MTV-a i drugih. Svaka od kompanija na ovom će servisu imati poseban kanal na kojem će se prikazivati pet do deset vijesti dnevno, a nakon 24 sata te će vijesti nestati sa servisa i zamijenit će ih nove vijesti, objavili su na Reutersu. Naravno, unutar tih kanala i vijesti, prikazivat će se i (video) oglasi te bi Snapchat trebao dobiti dio novca od zarade od oglašavanja na Discoveru (točan udio nije poznat).
Foto: Snapchat