Yahoo! i nova pravila kreativnog digitalnog marketinga

Joshua Partridge iz tvrtke Yahoo! predstavio je na Marketing Kingdomu nova pravila digitalnog marketinga, za koja u Yahoo! smatraju kako ih se potrebno pridržavati ako želite oglašavanje učiniti uspješnim.

Zimo
Zimo
Zimo | 02.03.2012. / 15:15 komentari
Yahoo! i nova pravila kreativnog digitalnog marketinga

Joshua Partridge iz tvrtke Yahoo! predstavio je na Marketing Kingdomu nova pravila digitalnog marketinga, za koja u Yahoo! smatraju kako ih se potrebno pridržavati ako želite oglašavanje učiniti uspješnim.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Kao najvažnije značajke istaknuo je kreativnost i umjetnički izričaj, koji su i kroz povijest bili vrlo važni u oglašavanju.

Naravno, oglasni prozor - pop up je loš, dosadan i nije djelotvoran. Na domaćim portalima još uvijek je poprilično zastupljen, te svojim iskakanjem i prikrivanjem ekrana smanjuje korisničko iskustvo i tjera korisnike sa stranice.


5 marketinških savjeta Joshue Partridgea iz Yahooa


Ono što je najvažnije je komuniciranje i pričanje priče, za što se sve više upotrebljava video. Primjerice, YouTube ima sve više kvalitetnog i profesionalnog sadržaja. Još jedan nadolazeći trent je live streaming, koji će biti vrlo važan u dolazećim godinama.

Uz sve to, potrebno je razraditi raznolik medijski plan oglašavanja. Mediji i njihovo korištenje sve više se razlikuju, te je prezentaciju i sadržaj oglasa potrebno prilagoditi mediju. Također, u budućnosti sve važniji će biti personalizirani oglasi za svakog korisnika, najčešće na mobitelima i tabletima.

Vezane vijesti