Joshua Partridge iz tvrtke Yahoo! predstavio je na Marketing Kingdomu nova pravila digitalnog marketinga, za koja u Yahoo! smatraju kako ih se potrebno pridržavati ako želite oglašavanje učiniti uspješnim.

Kao najvažnije značajke istaknuo je kreativnost i umjetnički izričaj, koji su i kroz povijest bili vrlo važni u oglašavanju.

Naravno, oglasni prozor - pop up je loš, dosadan i nije djelotvoran. Na domaćim portalima još uvijek je poprilično zastupljen, te svojim iskakanjem i prikrivanjem ekrana smanjuje korisničko iskustvo i tjera korisnike sa stranice.


5 marketinških savjeta Joshue Partridgea iz Yahooa


Ono što je najvažnije je komuniciranje i pričanje priče, za što se sve više upotrebljava video. Primjerice, YouTube ima sve više kvalitetnog i profesionalnog sadržaja. Još jedan nadolazeći trent je live streaming, koji će biti vrlo važan u dolazećim godinama.

Uz sve to, potrebno je razraditi raznolik medijski plan oglašavanja. Mediji i njihovo korištenje sve više se razlikuju, te je prezentaciju i sadržaj oglasa potrebno prilagoditi mediju. Također, u budućnosti sve važniji će biti personalizirani oglasi za svakog korisnika, najčešće na mobitelima i tabletima.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju