Joshua Partridge iz tvrtke Yahoo! predstavio je na Marketing Kingdomu nova pravila digitalnog marketinga, za koja u Yahoo! smatraju kako ih se potrebno pridržavati ako želite oglašavanje učiniti uspješnim.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Kao najvažnije značajke istaknuo je kreativnost i umjetnički izričaj, koji su i kroz povijest bili vrlo važni u oglašavanju.

Naravno, oglasni prozor - pop up je loš, dosadan i nije djelotvoran. Na domaćim portalima još uvijek je poprilično zastupljen, te svojim iskakanjem i prikrivanjem ekrana smanjuje korisničko iskustvo i tjera korisnike sa stranice.


5 marketinških savjeta Joshue Partridgea iz Yahooa


Ono što je najvažnije je komuniciranje i pričanje priče, za što se sve više upotrebljava video. Primjerice, YouTube ima sve više kvalitetnog i profesionalnog sadržaja. Još jedan nadolazeći trent je live streaming, koji će biti vrlo važan u dolazećim godinama.

Uz sve to, potrebno je razraditi raznolik medijski plan oglašavanja. Mediji i njihovo korištenje sve više se razlikuju, te je prezentaciju i sadržaj oglasa potrebno prilagoditi mediju. Također, u budućnosti sve važniji će biti personalizirani oglasi za svakog korisnika, najčešće na mobitelima i tabletima.