Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Prve reakcije korisnika Yahoo! servisa na ovu vijest nisu baš pozitivne, ali CEO kompanije, Marissa Mayer tvrdi kako će ovakav način pristupa donijeti sasvim novo, poboljšano iskustvo...

Nije sporno kako je upravo Marissa Mayer napravila sjajne stvari za Yahoo!, neki su čak spremni ići toliko daleko i konstatirati kako ih je zapravo „vratila iz mrtvih“, ali ovakvu odluku malo će njih podržati. Nije jasno zbog čega Yahoo! ukida mogućnost da se njihovim servisima može pristupiti preko Facebook ili Google računa, ali iz kompanije objašnjavaju kako je ovo put prema „istom proizvodu u različitim varijantama“, što god to u praksi značilo.

Usluga pristupa Yahoo! servisima preko Facebook ili Google ID-a uvedena je 2010 godine, ali nije objavljeno kada će se ugasiti. Za sada je ova mogućnost još uvijek aktivna, pa se tako primjerice na Flickr, Yahoo! servis za fotografije može pristupiti i preko Facebook i preko Google korisničkog računa. U idućim danima ili tjednima, najavljuje Yahoo!, ukidati će se navedena značajka i svi korisnici, na svim servisima moći će pristupiti isključivo preko Yahoo! korisničkog računa.  

Vrlo vjerojatno, iako to nisu eksplicitno potvrdili, Yahoo! želi biti u potpunosti "samostalan", baš kao što su to Google ilI Facebook kojima objektivno u ovom trenutku ne mogu konkurirati. Istina, Yahoo! je nekada bio broj jedan po mnogim stvarima kada je u pitanju web, ali s godinama je opasno počeo gubiti korak, završio je na marginama i mnogi su odustali od korištenja njihovih usluga. Naravno da se žele vratiti među "velike igrače", no je li baš ovo pravi put, tek će se vidjeti...