U očima prosječnog posjetitelja platforme YouTube radi se o nečem sasvim nebitnom, ali u svijetu velikih igrača svaka pa i najmanja kozmetička promjena ima posebnu težinu i važnost. Tako je i s novim YouTubeovim logotipom koji je promijenjen prvi puta nakon 12 godina, što ovoj vijesti daje dodatnu dimenziju zanimljivosti, iako se ne radi ni o kakvim spektakularnim izmjenama. U skladu s rebrandingom koji je Google odradio posljednjih mjeseci i novi YouTubeov logo minimalističkog je dizajna koji se uklapa u smjernice Material dizajna, kako je Google nazvao “okvir” za svoj vizualni identitet kada je u pitanju predstavljanje na webu.

I sam YouTube korisnicima je dao objašnjenje: “Novi logo je napravljen da bude prepoznatljiv, kao i dosadašnji logo, ali napravljen je i dizajniran tako da bude vidljiv na svim platformama, svim uređajima i zaslonima svih rezolucija. Kombinirali smo čišću, jednostavniju verziju, ali i zadržali našu dosadašnju prepoznatljivost." Novi logo dolazi zajedno s promjenama vezanim i za samo YouTubeovo korisničko sučelje, a jedan je od noviteta i nešto svjetlija crvena boja, što su u dizajnerskom timu YouTubea objasnili također nastojanjima da logo bude bolje vidljiv čak i na uređajima s iznimno malom dijagonalom zaslona.

Dakle, uz novi logo stigao je i novi izgled platforme YouTube općenito, kako na desktop-računalima, tako i na mobilnim uređajima, najzanimljiviji je svakako “dark mode” koji je bio dostupan za testiranje još od svibnja, a sada je i službeno dio novog dizajna odnosno sučelja. Ističemo i novu mogućnost prilagodbe reprodukcije ovisno o uređaju, a općenito je novi dizajn posvećen sadržaju koji je svima na platformi YouTube ionako najvažniji.