YouTube testira dvije nove opcije za korisnike mobilnih uređaja

Iako službeno ništa nije objavljeno, korisnicima YouTubeove mobilne aplikacije uskoro bi mogle biti dostupne opcije “loop” i “clip”.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 02.06.2021. / 09:35 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ekipa iz YouTubea u posljednje vrijeme testira dvije nove opcije na mobilnim verzijama svoje aplikacije koje bi trebale poboljšati iskustvo korištenja tog videoservisa. Prvi novitet trenutačno se testira samo za pametne telefone koji rade na Googleovom Androidu i riječ je o opciji “loop”, odnosno omogućavanju ponavljajućih videozapisa.

tri vijesti o kojima se priča Boeing 787 Dreamliner Vrhunski zrakoplov za duga putovanja Što znamo o Boeing 787-8 Dreamlineru, koji se srušio na putu za London? Nadzor, ilustracija Budite na oprezu "Gledamo vas": Žena ostala u šoku kada je pronašla čudan uređaj u dvorištu, a odmah je reagirala i policija Južni pol Sunca Terra incognita Solar Orbiter snimio ono što nitko dosad nije vidio i otkrio pravi kaos na Suncu

Slika nije dostupna YouTube planira nagraditi korisnike i influencere sa 100 milijuna dolara

Ta će opcija biti korisna svima koji često slušaju istu pjesmu, odnosno gledaju isti video više puta za redom. Umjesto da konstantno moraju manualno prebacivati na isti videozapis, aktiviranjem “loopa” YouTube će sam ponovno pokretati isti video, sve dok korisnicima ne dosadi i ne isključe taj loop.

Na stranici Android Police napominju kako je na početku ova opcija bila dostupna samo malom broju korisnika Androida, no u posljednje vrijeme broj korisnika kojima je dostupna sve je veći. S obzirom na to da se ova opcija trenutačno testira samo na telefonima koje pokreće Googleov operativni sustav, vjerojatno će se prvo službeno pojaviti na Androidima, a naknadno i na iPhoneu.

Drugi novitet koji YouTube testira je opcija “clip” te ova opcija nije rezervirana samo za Androide, već je dostupna i nekim korisnicima Appleovih uređaja. “Clip” omogućuje izrezivanje postojećih videozapisa s YouTubea i iz tih videa stvaranje novih isječaka u trajanju do 60 sekundi. Ti se skraćeni videoisječci onda mogu dijeliti s drugim korisnicima putem društvenih mreža il poruka.

Slika nije dostupna YouTube uvodi interaktivne reklame, ali ne za sve

Kako u slučaju obje opcije nema službenih informacija i tek se testiraju, nije poznato kada bi trebale postati dostupne svim korisnicima.
 

Vezane vijesti

Još vijesti