Veliki uspjeh TikToka pokušavaju kopirati i druge velike tehnološke kompanije. Svoju kopiju, naravno, predstavio je Facebook tj. Instagram (Instagram Reels), Snapchat je predstavio Spotlight, a YouTube Shorts. Kako bi privukli korisnike, a pogotovo influencere na stvaranje što zanimljivijih i viralnih videa, kompanije su pokrenule nagradne fondove iz kojih im plaćaju dobar novac za sadržaj koji objavljuju.

Takav fond ovaj je tjedan najavio i YouTube te putem YouTube Short Funda tijekom ove i sljedeće godine korisnicima namjeravaju platiti ukupno 100 milijuna dolara. Taj novac, naravno, bit će podijeljen između brojnih korisnika i influencera čiji videozapisi steknu uvjete za nagradu. Koji su to uvjeti, iz YouTubea još nisu objavili, no trebali bi saznati uskoro.

Ono što je poznato jest da se kreatori i influenceri neće moći prijaviti za tu nagradu, već će ekipa iz YouTubea sama kontaktirati korisnike čiji videozapisi steknu dovoljnu popularnost da bi ih se moglo financijski nagraditi. Mjesečno, nagrade bi trebalo dobiti “tisuće korisnika”, najavili su iz YouTubea, a treba naglasiti da oni ne moraju biti dio partnerskog programa YouTubea, već su apsolutno svi korisnici u igru za novčane nagrade. Naravno, da bi novac zaradili, potrebno je snimiti sadržaj za YouTube Shorts koji će privući veliku pažnju korisnika i postati viralan.

Takav sadržaj mora biti originalan, dakle neće se nagrađivati videozapisi koji su već objavljivani na drugim platformama poput TikToka ili Instagrama. Prilikom najave novog fonda, iz YouTubea su naglasili kako su tijekom protekle tri godine isplatili više od 30 milijardi dolara kreatorima, umjetnicima i medijskim kompanijama, a s novim fondom žele postaviti temelje dugoročnog monetizacijskog modela za Shorts na YouTubeu. Prve isplate najavili su za nekoliko mjeseci te iz YouTubea naglašavaju kako će slušati reakcije korisnika i influencera kako bi poboljšali program zarade za sve koji koriste Shorts.

Izvor: TechCrunch