Posljednja istraživanja među djecom i tinejdžerima pokazala su da mnogi od njih, kada odrastu, više ne žele biti astronauti, policajci ili vatrogasci, što su bile želje djece ranijih godina, već maštaju o tome da postanu - youtuberi i influenceri. Zanimanje koje sve donedavno nije ni postojalo danas je iznimno popularno te se ne samo djeca i tinejdžeri, već i odrasli pokušavaju probiti na tržištu snimajući različite fotografije i videozapise te pozivajući druge korisnike na klikanje, dijeljenje i pretplatu na njihove kanale.
Među brojnim influencerima i onima koji to tek pokušavaju postati, samo mali broj njih na kraju uspije prikupiti dovoljno veliku bazu pratitelja da bi na temelju tih velikih brojki mogao početi zarađivati. Ako se pitate koliko zaista morate imati pratitelja i objavljivati sponzoriranog sadržaja da biste od svojih aktivnosti na društvenim mrežama mogli živjeti, sada to možete pogledati na stranici Lickd.co, na kojoj je “na temelju različitih predviđanja u industriji”, napravljen kalkulator pomoću kojeg možete izračunati što sve trebate napraviti kako biste imali godišnja primanja koja su dovoljna za život, bez potrebe za drugim poslovima.
Cifre o kojima oni govore odnose se na tržište SAD-a (naglašava se kako one mogu ovisiti i o različitim individualnim faktorima) te je jasno kako se teško mogu usporediti s brojkama i ciframa hrvatskih influencera i youtubera, no svakako su zanimljive i daju nam barem okvirni uvid o minimalnim brojevima pratitelja i objava.
Ako u kalkulator u upišemo cifru od 20 tisuća dolara godišnje, što je oko 125 tisuća kuna godišnje, odnosno gotovo 10.500 kuna mjesečno (bez poreza, prireza i ostalih davanja), potrebno je da videozapisi korisnika s minimalno tisuću pretplatnika na YouTubeu tijekom godine budu pregledani gotovo 4,8 milijuna puta. Ako želite toliku cifru ostvariti na Instagramu, uz minimalno 5 tisuća pratitelja na toj mreži morate imati 62 sponzorske objave godišnje. Podsjetimo još jednom - te se brojke odnose na tržište SAD-a i bazirane su ne nekim prosječnim ciframa za sponzorske objave, a one mogu varirati, ovisno o industriji i klijentu. Što se TikToka tiče, uz minimalno 10 tisuća pratitelja, da biste okrenuli 20 tisuća dolara godišnje, potrebno je da sadržaj bude pregledan više od 54 milijuna puta.
Izvor: Daily Mail