Nakon pametnih telefona i satova, čini se kako su sljedeći pametan uređaj u koji će tehnološke kompanije uložiti velika sredstva - naočale, prvenstveno se misli na modele s podrškom za proširenu stvarnost. Jedna od prvih tvrtki koja je pokušala osvojiti ovo tržište bio je Google, no njihov je projekt neslavno propao, barem kao komercijalan uređaj namijenjen masama.

Brisanje Facebooka Da, dobro ste pročitali – Facebook će plaćati korisnicima za deaktivaciju profila na Fejsu i Instagramu

Naime, mnogi su na Google Glasses počeli gledati kao na gadget namijenjen tehnološkim bogatašima s kojim ih oni mogu špijunirati i snimati bez njihova znanja. Takve su naočale brzo zabranjene u mnogim restoranima i kafićima San Francisca (tamo su se najviše nosile i testirale), a neke su osobe koje su ih nosile čak i verbalno i fizički napadnute.

Bit će zanimljivo vidjeti kako će Amerikanci reagirati kada uskoro na ulicama Seattlea i San Francisca u javnim prostorima vide osobe s posebnim majicama i oznakama da rade u Facebooku i testiraju pametne naočale s kamerama. Slično kao i Google, i Facebook je mnogima sinonim za kršenje privatnosti pa prolaznici mogli biti poprilično uznemireni kada vide osobe s Facebookovim naočalama s kamerama koje gledaju u njihovom smjeru i snimaju ih.

Iz Facebooka su prije nekoliko dana najavili razvoj pametnih naočala koje će se prodavati pod brendom Ray Ban, a iako o njima trenutačno nema previše informacija, očekuje se kako će imati kamere i da će se moći bežično povezivati s drugim uređajima poput telefona. Prije toga, Facebook će u okviru projekta Aria provesti testiranje unutar svog kampusa, ali i na javnim prostorima kako bi "snimali svijet oko sebe". Također, žele saznati najbolje načine na koji bi se u budućnosti mogle koristiti pametne i AR naočale, kao i pronaći najbolji model sigurnosti i privatnosti koji bi mogli koristiti u budućnosti.

Facebook Oculus Quest 2 Nedostaje vam ured? Facebook je upravo predstavio "ured u virtualnoj stvarnosti"

Svi zaposlenici Facebooka te suradnici koji će sudjelovati u projektu nosit će posebne oznake kako bi ih ljudi prepoznali te posebnu testnu verziju naočala s kamerama. Iz Facebooka su im savjetovali da ne ulaze u javne WC-e i crkve dok nose naočale, a na snimljenim fotografijama zamutit će se lica snimljenih ljudi, kao i tablice na automobilima.

Izvor: Business Insider 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju