Zanimljiva infografika koja otkriva tajne idealnih objava na internetu

Možda je nekada i bilo dovoljno objaviti tekst, video ili fotografiju na internetu da bi vas veći broj ljudi zapazio, ali u današnje vrijeme su stvari iznimno kompleksne, a ova infografika otkriva neke vrlo zanimljive smjernice...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 27.02.2015. / 13:45 komentari
Zanimljiva infografika koja otkriva tajne idealnih objava na internetu

Možda je nekada i bilo dovoljno objaviti tekst, video ili fotografiju na internetu da bi vas veći broj ljudi zapazio, ali u današnje vrijeme su stvari iznimno kompleksne, a ova infografika otkriva neke vrlo zanimljive smjernice...

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju

Autori infografike su se poigrali i pretvorili internet u ZOO vrt, ali to je u ovoj priči zapravo najmanje bitno. Iako se radi o nepisanim pravilima, koja vam sama po sebi neće nužno donijeti popularnost na nekoj od društvenih mreža, vašoj osobnoj ili korporativnoj web stranici, YouTube kanalu ili negdje drugdje na internetu, svakako je za sve one koji žive "za internet i od njega" više nego uputno proučiti ovu infografiku. Jer, u njoj možete saznati koja je idealna dužina objava na Twitteru ili Facebooku, koliko bi znakova trebao sadržavati naziv vaše web domene i koja je ekstenzija najpopularnija, kako napisati kvalitetnu poruku elektroničke pošte, koja neće biti niti predugačka, niti prekratka, kolika je prosječna dužina video zapisa koji su najpopularniji na YouTubeu i još puno toga.... Nije tajna kako je uspjeh na webu teže dostići što je konkurencija veća, a ovo je jedan od načina da se upoznate o načinu percepcije stotina milijuna ljudi koje eventualno želite pretvoriti u svoje "sljedbenike" ili klijente... 

Vezane vijesti