Apple promovira privatnost svojih korisnika ali novo izvješće pokazuje da ta kompanija zapravo developerima daje pristup prikupljenim podacima korisnika. To developerima omogućuje prikupljanje podataka od čak milijarde korisnika iPhone uređaja.

Apple ima prilično kompliciran odnos s privatnosti korisnika, no ističu da je glavna razlika između njih i Googlea upravo zaštita privatnosti korisnika.

Ipak, nakon jednog od nedavnih poteza te kompanije, developerima će biti omogućeno prikupljanje ogromne količine podataka velike količine Appleovih korisnika.

Prema pisanju Financial Timesa, Apple je omogućio developerima prikupljanje podataka iz svoje masivne baze od milijarde korisnika iPhone uređaja, kako bi se koristili za ciljano oglašavanje.

Konkretni potez dogodio se u nepriznatom pomaku koji tvrtkama omogućuje da slijede ono što je zamijećeno kao puno labavije tumačenje kad je riječ o kontroverznoj politici privatnosti. Još u svibnju 2021., Apple je široj javnosti priopćio svoje tad nove promjene u pravilima privatnosti, što je rezultiralo reklamom u kojoj je prikazan određeni uznemireni muškarac kojeg je tijekom njegovih svakodnevnih aktivnosti pratila sve veća skupina stranaca.

U oglasu je čovjeka zatim njegov iPhone upozorio putem "Pitaj aplikaciju da se ne prati" (Ask App Not To Track), koju je ovaj odabrao i skupina stranaca je odjednom nestala. Poruka iza oglasa bila je sasvim jasna u pogledu praćenja podataka i privatnosti.

Appleova poruka potencijalnim novim kupcima sugerira da ako ipak odaberu iPhone, onda biraju privatnost. Nekoliko mjeseci kasnije, određenim tvrtkama poput Snapa i Facebooka dopušteno je da nastave dijeliti određene signale s iPhonea na razini korisnika.

Izvor: Tech Times

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju