Zašto Audi i VW imaju svoje aplikacije na app marketu?

Našim automobilima još uvijek ne možemo upravljati putem mobilnih uređaja, barem ne komercijalno, no što je potaknulo dva poznata automobilska brenda da plasiraju vlastite aplikacije/plugine i čemu one točno služe?

Zimo Zimo Filip Šturman | 29.05.2013. / 09:33

Zašto Audi i VW imaju svoje aplikacije na app marketu?

Našim automobilima još uvijek ne možemo upravljati putem mobilnih uređaja, barem ne komercijalno, no što je potaknulo dva poznata automobilska brenda da plasiraju vlastite aplikacije/plugine i čemu one točno služe? 

Iako će ''pozivanje'' automobila da vas pokupi ispred trgovine ili samo parkiranje u stilu KITT superautomobila iz Knight Ridera, popularne američke serije 80-tih godina, pričekati još koji dan, to ne znači da se već sada proizvođači automobila nisu bacili u kombiniranje novih telekomunikacijskih tehnologija s onim automobilskima. Za sada se to tiče brendinga, a u budućnosti tko zna.

Audi i VW koji se formalno nalaze unutar iste Volkswagen grupacije u svoje automobile uvode pametan Start&Stop sustava paljenja i gašenja motora koji u trenucima kada se automobil ne kreće, poput primjerice na semaforu ili u gužvi, omogućuje privremeno gašenje motora i uštedu goriva odnosno okoliša.

S obzirom da nam zbog dnevnog bombardiranja stotinama TV, print i online oglasa display oglašavanje već polako dosađuje te posljedično postajemo sve netolerantniji i ''slijepi'' na takav oblik komunikacije, Audi je odlučio prezentirati svoju novu tehnologiju u obliku aplikacije za pametne uređaji koja gasi sve aplikacije koje se trenutno ne koriste i omogućuje brži start odnosno uštedu baterije, što je gotovo istovjetno onom što Start&Stop čini automobilu. VW se služio istom porukom te su umjesto aplikacije plasirali Google Chrome plugin   koji u trenutku kada odmaknete pogled s vašeg ekrana zaustavlja YouTube video te automatski nastavlja čim vratite pogled. 

Osobno sam testirao Audi Start&Stop aplikaciju te iako ne pruža ništa više od prosječnih Task Killer i Antivirus programa, odlikuje se elegantnim i prozračnim dizajnom koji u fokus stavlja glavnu namjenu- gašenje. Time su zasigurno, barem kod dijela potrošača,  pozitivno i korisno pozicionirali njihovu inovaciju.

Potrošače valja razumjeti, analizirati njihove navike, predočiti njihove potrebe te sukladno tome kreirati ponudu/proizvod. Takav pristup neće uroditi plodom samo u automobilskoj industriji, već u svakoj u kojoj se primjeni koncept ''nađi kupca pa proizvedi'' umjesto suprotnog ''proizvedi masovni proizvod pa ga prodaj''.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti