Snapchat je prvotno okrunjen “aplikacijom za slanje seksi fotografija”, s obzirom da fotografije nestaju nekom što ih primatelj pogleda, no Snapchat je tu fazu odavno prerastao i pretvara se u jedan od najvažnijih mobilnih alata današnjice. 

Nakon te faze, Snapchat je privukao masu teenagera, posljednji podaci govore da više od 50% korisnika spada u dobnu skupinu od 13 do 17 godina, što i ne čudi jer je mlađa populacija sklona novim servisima, i sve više se udaljavaju od Facebooka, razlog zašto je Facebook u nekoliko navrata pokušao kupiti Snapchat. 

Sve u svemu, Snapchat je postao izuzetno moćan servis na kojem se svakodnevno pošalje preko 500 milijuna snapova, te koji broji — za sada neslužbeno — 27 milijuna korisnika, odnosno čak 16 milijuna više nego prošle godine. 

Snapchat Stories su posljednji novi veliki potez kompanije u kojima ljudi imaju mogućnost postavljati fotografije i video snimke u jednu priču, a koju možete gledati u rasponu od 24h, kad god želite. Ovo je naime i vrlo moćan marketinški alat koji sve više kompanija diljem svijeta koristi kako bi se zbližili sa svojim klijentima ili fanovima. Snapchat je jedini servis koji korisniku zadržava pažnju svih nekoliko sekundi koliko on drži ekran prstom, nešto što je danas vrlo teško izvedivo čak i na moćnom Facebooku.  

WSJ je objavio članak u kojem ističu kako će Snapchat uskoro objaviti novu mogućnost zvanu Discovery pomoću koje će  ljudi moći gledati samouništive TV i filmske isječke, novosti i reklame. Kako stoji u priopćenju, Discovery će biti lansiran u studenom ove godine, no za sada nema službene najave. 

“Nekoliko medijskih kompanija, uključujući i novine, magazine i televizijske mreže, razgovarali su o mogućnosti osiguravanja sadržaja za Snapchat Discovery” — ističu iz WSJ-a. 

Naime Discovery bi mogao donijeti prve prihode kompaniji čija je vrijednost procijenjena na 10 milijardi dolara, nimalo loše za svega tri godine staru aplikaciju čiji je vlasnik 24-godišnji Evan Spiegel. 

Snapchat je moćniji alat nego što ljudi misle i pitanje je vremena kada će kompanije shvatiti velik potencijal za promociju servisa i proizvoda.

U međuvremenu, možete nas pratiti pod korisničkim imenom: zimoonline.

Foto Flickr