Za razliku od svih ostalih banaka, Erste ima drugačiji pristup korisnicima, a to sam se uvjerio i sam kada smo surađivali na jednom projektu o kojem smo ranije pisali, a radilo se o priči iza ERSTE display kartice.
Odmah na početku moram naglasiti kako nismo plaćeni za ovaj članak, no s obzirom da ljudi rade kreativne i inovativne stvari, voljni smo to popratiti.
Naime, Erste je danas predstavila novu mobilnu aplikaciju Redomat koja omogućuje odabir broja u redu u željenoj poslovnici, obavijest o mjestu u redu, te ugovaranje sastanka sa savjetnikom.
“Pokretanjem aplikacije korisnika dočekuje prikaz svih poslovnica u njegovoj blizini na karti. Svaka poslovnica uz sebe nosi i oznaku zauzetosti, odnosno prosječno vrijeme čekanja u poslovnici u posljednjih 30 minuta. Nakon odabira poslovnice, korisnik dobiva informaciju koliko je ljudi trenutno u redu, a nakon što preuzme broj, postoji mogućnost obavještavanja kada je korisnik treći, šesti ili deveti u redu. Također, aplikacija pruža mogućnost ugovaranja sastanka sa savjetnikom. Nakon odabira željene poslovnice i rezervacije termina, savjetnik će korisnika telefonski kontaktirati te mu potvrditi predloženi termin ili predložiti novi.” — ističu iz Erste.
Za razvoj zadužena je bila već tradicionalno tvrtka Infinum, a koji su surađivali s posebnom jedinicom Erste Groupa - Bee.One, koja je zadužena za kreiranje inovativnih rješenja te njihove implementacije u bankama, člancima Erste Groupa.
"Odsad naši korisnici više ne moraju čekati u redu već će ih njihov pametni telefon obavijestiti kada je vrijeme da se upute prema poslovnici. U pripremi imamo još nekoliko aplikacija za koje smo sigurni da će privući klijente koji od svoje banke žele više“, rekao je Igor Strejček, direktor Direkcije upravljanja distributivnim kanalima u Erste banci.
Aplikaciju Redomat možete besplatno preuzeti s App Storea i Google Playa, ili skenirati QR kod sljedeći put kad dođete u poslovnicu ove banke.