Zbog ove aplikacije ćete se prebaciti u Erste banku

Za razliku od svih ostalih banaka, Erste ima drugačiji pristup korisnicima, a to sam se uvjerio i sam kada smo surađivali na jednom projektu o kojem smo ranije pisali, a radilo se o priči iza ERSTE display kartice.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 26.02.2014. / 10:35 komentari
Zbog ove aplikacije ćete se prebaciti u Erste banku

Za razliku od svih ostalih banaka, Erste ima drugačiji pristup korisnicima, a to sam se uvjerio i sam kada smo surađivali na jednom projektu o kojem smo ranije pisali, a radilo se o priči iza ERSTE display kartice.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha"

Odmah na početku moram naglasiti kako nismo plaćeni za ovaj članak, no s obzirom da ljudi rade kreativne i inovativne stvari, voljni smo to popratiti. 

Naime, Erste je danas predstavila novu mobilnu aplikaciju Redomat koja omogućuje odabir broja u redu u željenoj poslovnici, obavijest o mjestu u redu, te ugovaranje sastanka sa savjetnikom.

“Pokretanjem aplikacije korisnika dočekuje prikaz svih poslovnica u njegovoj blizini na karti. Svaka poslovnica uz sebe nosi i oznaku zauzetosti, odnosno prosječno vrijeme čekanja u poslovnici u posljednjih 30 minuta. Nakon odabira poslovnice, korisnik dobiva informaciju koliko je ljudi trenutno u redu, a nakon što preuzme broj, postoji mogućnost obavještavanja kada je korisnik treći, šesti ili deveti u redu. Također, aplikacija pruža mogućnost ugovaranja sastanka sa savjetnikom. Nakon odabira željene poslovnice i rezervacije termina, savjetnik će korisnika telefonski kontaktirati te mu potvrditi predloženi termin ili predložiti novi.” — ističu iz Erste.

Za razvoj zadužena je bila već tradicionalno tvrtka Infinum, a koji su surađivali s posebnom jedinicom Erste Groupa - Bee.One, koja je zadužena za kreiranje inovativnih rješenja te njihove implementacije u bankama, člancima Erste Groupa.

"Odsad naši korisnici više ne moraju čekati u redu već će ih njihov pametni telefon obavijestiti kada je vrijeme da se upute prema poslovnici. U pripremi imamo još nekoliko aplikacija za koje smo sigurni da će privući klijente koji od svoje banke žele više“, rekao je Igor Strejček, direktor Direkcije upravljanja distributivnim kanalima u Erste banci.

Aplikaciju Redomat možete besplatno preuzeti s App Storea i Google Playa, ili skenirati QR kod sljedeći put kad dođete u poslovnicu ove banke. 

 

Vezane vijesti