Unatoč pandemiji koja je tijekom srpnja i prve polovice kolovoza ipak djelomično usporila, mnogi su imali isto ili slično ljeto kao i prošlih godina te su godišnje odmore i školske praznike provodili na hrvatskim plažama uživajući u ljepotama Jadrana. Da je nešto ipak drukčije ukazivale su maske koje su nosili konobari u restoranima i koje smo morali nositi u trgovinama, no manje-više ljeto je prošlo iznenađujuće “normalno”.

Isto sigurno nećemo moći reći za zimu koja dolazi te je već sada jasno da će mjeseci koji dolaze i blagdansko razdoblje biti potpuno drukčiji u odnosu na prošle godine. Ljudi će se manje družiti, neće biti (previše) putovanja, kao ni velikih okupljanja u restoranima i kafićima, a djeca će sigurno ostati razočarana što vjerojatno neće biti prilike družiti se s Djedom Božićnjakom i šapnuti mu njihove male i velike želje. Barem ne na način na koji su navikla do sada jer će se morati održavati socijalna distanca, a i Djedu neće baš biti lako nositi masku preko brade.

Djed Božićnjak (Foto: Getty Images)

Umjesto toga, neka će djeca s Djedom Božićnjakom komunicirati na potpuno drukčiji način, u skladu s vremenom i prilika u kojima živimo - putem online videoplatformi poput Zooma i Facebooka. Britanske kompanije koje se inače bave organizacijom božićnih zabava i događaja na kojima se pojavljuje i omiljeni bradonja pokušavaju spasiti svoj biznis, ali i božićni ugođaj za najmlađe pa im organiziraju online druženja. Iako neobično, takvo druženje i za djecu i Djed Božićnjaka bit će “sigurno i personalizirano”, a dodatna prednost je što će roditelji unaprijed moći javiti informacije o svom djetetu i npr. imenu njihovih kućnih ljubimaca, prijatelja, omiljenim bojama itd.

Jedna od kompanija putem koje roditelji za svoju djecu mogu dogovoriti (i, naravno, platiti) druženje s Djedom Božićnjakom, organizira i tečaj treniranja sobova, vožnju saonicama i traženje blaga s vilenjacima, no naravno - sve u virtualnom svijetu. S obzirom na to da očekuju veliku potražnju raspisali su natječaj za virtualne Djedove Božićnjake - javilo se skoro 400 osoba, a i dalje traže nove kandidate. Turističke agencije koje inače u svojoj ponudi imaju putovanja u Laponiju, sada ista također nude u virtualnom obliku gdje djeca mogu upoznati kolibu Djeda božićnjaka i njegove jelene itd.

Možemo se samo nadati kako će se situacija s pandemijom uskoro popraviti te da će korona sljedeće zime postati prošlost ili barem virus za koji postoji cjepivo, odnosno da će COVID-19 biti bolest za koju postoji lijek te kako će se naši životi i stvari koje uljepšavaju naše živote, poput druženja djece s Djedom Mrazom, vratiti na staro.

Izvor: BBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju