Iako Facebook ima više od dvije milijarde korisnika, od kojih većina ne može izdržati niti jedan dan a da ne pogleda novitete na toj društvenoj mreži, šef kompanije nije baš najomiljenija javna osoba i mnogi njegovu mrežu smatraju najvećim alatom za špijuniranje. Povjerenje u Zuckerberga i Facebook, nakon brojnih problema s privatnosti i skandala s dijeljenjem informacija o korisnicima te sigurnosnih propusta, uvelike se srozalo, a nije poznato prima li Mark Zuckerberg, kao zaštitno lice Facebooka, neke prijetnje.
No poznata je cifra koju Facebook troši na njegovu zaštitu tijekom godine – prema dostupnim podacima, za 2017. ta je cifra iznosila nešto više od 7,3 milijuna dolara, a iz Facebooka su najavili kako će se taj iznos povećati te su za 2018. najavili troškove od oko 10 milijuna dolara za zaštitu Marka Zuckerberga. Osim osnivača i šefa kompanije, mnogo novca troši se i za sigurnost njegove desne ruke te je zaštita Sherly Sandberg koštala više od 2,6 milijuna dolara u 2017. godini.
Jasno je da velike kompanije moraju štititi svoje glavne ljude, no u slučaju Marka Zuckerberga, ti su troškovi višestruko veći u odnosu na cijenu zaštite šefova drugih velikih kompanija Silicijske doline. Amazon i Oracle kompanije su koje također troše više od milijun dolara za osiguranje Jeffa Bezosa i Larryja Ellisona – po 1,6 milijuna dolara svaka kompanija, a i osiguranje bivšeg CEO-a Intela Krzanicha koštalo je više od 1,1 milijun dolara.
Google za zaštitu svog izvršnog direktora Sundara Pitchaija troši 600 tisuća dolara, dok još manje za zaštitu Tima Cooka troši Apple – osiguranje šefa kompanije čija je vrijednost prošle godine premašila bilijun dolara koštalo je 310 tisuća dolara, što je prilično mala cifra kada to usporedimo s konkurentskim kompanijama.
Izvor: Wired