Zuckerberg obavijestio zaposlenike Mete kako će ih se odsad nazivati

Zuckerbergovi zaposlenici više nisu Facebookeri, odsad se nazivaju "Metamates".

Branimir Vorša | 16.02.2022. / 11:04

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Šef Mete Mark Zuckerberg rekao je zaposlenicima da su dobili novi naziv - ​​'Metamates', nakon što se tvrtka prošle godine rebrendirala iz Facebooka u Metu.

Zuckerberg je navodno najavio promjenu u virtualnom sastanku sa zaposlenicima održanom u utorak, a nakon toga se oglasio i na Facebooku gdje je također spomenuo taj izraz.

“Meta, Metamates, Me znači biti dobrim upraviteljima naše tvrtke i misije. Riječ je o osjećaju odgovornosti koji imamo za naš zajednički uspjeh i jedni prema drugima kao dio tima. Radi se o brizi za našu tvrtku i jednim prema drugima”, napisao je Zuckerberg.

Zaposlenici Facebooka prije su se nazivali Facebookerima.

Izvršni direktor Mete, Andrew Bosworth, koji bi ove godine trebao postati glavni tehnološki direktor (CTO) tvrtke, rekao je u objavi na Twitteru da je izraz 'Metamates' skovao američki učenjak i znanstvenik Douglas Hofstadter nakon što mu je jedan od zaposlenika Mete poslao email s upitom za ideje nakon promjene imena kompanije.

Bosworth je također otkrio da je novi moto tvrtke Meta, Metamates, Me referenca na pomorsku frazu koju je Instagram neko vrijeme koristio Brod, prijatelji, ja (Ship, Shipmates, Self).

Na spomenutom virtualnom sastanku sa zaposlenicima u utorak, Zuckerberg je dodatno otkrio da će se Facebookov moto 'Move Fast' promijeniti u 'Move Fast Together', dok će 'Be Bold' postati 'Build Awesome Things' i 'Be Open' postati 'Live In The Future'.

Facebookov ‘News Feed’ bit će preimenovan samo u ‘Feed’, a glasnogovornik kompanije rekao je MarketWatchu da će promjena “bolje odražavati raznolik sadržaj koji ljudi vide na svojim Feedovima”.

Facebook Inc, koji posjeduje društvene mreže Facebook i Instagram, servis za slanje poruka WhatsApp i tvrtku za virtualnu stvarnost Oculus, u listopadu 2021. je promijenio ime u Meta Inc, nakon što je tvrtka doživjela veliku količinu negativnog PR-a zbog nekoliko kontroverzi, uključujući Facebookovo rukovanje korisničkim podacima u Cambridge Analytica skandalu. Tvrtka je od tada prebacila fokus sa svoje društvene mreže Facebook na svoj virtualni svijet u razvoju, kojeg su nazvali Metaverse.

Izvor: RT

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti