Od kada je Zuckerberg najavio promjenu imena kompanije i fokusirao se na metaverse, čini se kako je to postao jedan od najpopularnijih izraza u tehnološkoj industriji. Odjednom su svima puna usta metaversa te svi razmišljaju o takvoj budućnosti u kojoj ćemo sve više vremena provoditi u virtualnim svjetovima koji bi nam, smatraju oni koji nam žele prodati tu tehnologiju, trebali donijeti novi oblik zabave i iskustva kakve ne možemo doživjeti u stvarnom svijetu.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Planet Mars I kako nam to može pomoći da ga bolje razumijemo Znanstvenici otkrili što se skriva u unutrašnjosti Marsa Nezaposlenost, ilustracija O tome treba misliti već sad Upozorenje vladajućima nakon provedenog istraživanja: Ovo je poziv na buđenje jer alternativa je sumorna

Slika nije dostupna Veliki rast potražnje za Metinim VR uređajima

Za pristup takvom metasvemiru bit će potrebni posebni naglavni uređaji, odnosno pametne naočale poput onih kakve razvija Meta, odnosno njihov Oculus.

Na pametnim naočalama već godinama radi i Apple. Službeno, naravno, iz kompanije ništa ne spominju, no brojne glasine koje o njima kruže mrežom već su otkrile dio planova. Prema njima, prvi takav uređaj za proširenu i virtualnu stvarnost, Apple bi trebao predstaviti krajem ove godine. Mark Gurman iz Bloomberga prošli je tjedan objavio neke nove detalje oko Appleovih planova, a posebno se zanimljivim tiče dio oko - metaversa.

Kako su mu “prilično direktno” prenijeli izvori iz Applea, u toj kompaniji niti ne razmišljaju o korištenju njihovih naočala za pristup metasvemiru. S obzirom na to da je dobro upoznat s razmišljanjem i planovima ekipe iz Applea, kaže kako bi bio šokiran ako tijekom predstavljanja naočala čuje riječ “metaverse” jer su mu direktno iz kompanije objasnili kako niti ne razmišljaju o nekakvim virtualnim svjetovima kakve je zamislio Zuckerberg.

Prema njima, te VR/AR naočale neće biti namijenjene za cjelodnevno nošenje, već za igranje, komunikaciju i konzumaciju sadržaja.

Slika nije dostupna Hoćemo li 2023. dočekivati u "metasvemiru" umjesto na gradskim trgovima?

Što će donijeti ove naočale, trebali bi saznati krajem godine, a trenutačno je samo jedna stvar sigurna oko njih - neće biti jeftine te se spominje cifra od čak 3000 dolara.

Izvor: Engadget