Do 2026. četvrtina ljudi barem sat dnevno provodit će u metaversu

U metaversu ljudi će provoditi vrijeme, raditi, šopingirati, kupovati virtualna zemljišta itd., a plaćat će se digitalnim valutama i NFT-om.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 14.02.2022. / 08:45 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ljudi već sada sate i sate provode u digitalnim i virtualnim svjetovima - bilo da je riječ o videoigrama, surfanju internetom, društvenim mrežama i slično. U budućnosti dio tog vremena, predviđaju stručnjaci Gartnera, provodit će u - metaversu. Ovaj izraz nedavno je postao mainstream nakon što je Mark Zuckerberg promijenio ime Facebooka (kompanije, ne društvene mreže) u Metu, a odnosi se na dijeljeni virtualnim prostor koji “pruža imersivna iskustva” u kojem će ljudi raditi, igrati se, šopingirati, obrazovati se itd.

tri vijesti o kojima se priča Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Kuglasta munja snimljena u Kanadi Zapanjili stručnjake VIDEO Bračni par s trijema kuće snimio iznimno rijedak i posve misteriozan vremenski fenomen Žena vježba s utegom u teretani Novo otkriće znanstvenika Vježbom do štita protiv raka? Moć vježbanja možda ne leži u mišićima, nego u...

Slika nije dostupna Platio 450 tisuća dolara da postane susjed Snoop Doggu u virtualnom svijetu

Do 2026. godine 25 posto ljudi provodit će najmanje jedan sat dnevno u metasvemirima, a u Gartneru vjeruju da metaversom neće vladati samo jedna kompanija poput Mete, već različite tvrtke. Metaverse će imati svoju vlastitu virtualnu ekonomiju baziranu na digitalnim valutama i NFT-u, a samo prošle godine tržište NFT-a vrijedilo je oko 27 milijarde dolara.

Dok neki metaverse trenutačno uspoređuju samo s videoigrama, budućnost bi trebala donijeti puno više opcija i ljudima omogućiti da repliciraju ili poboljšaju svoje fizičke aktivnosti, prenose na Venture Beatu. Kompanije će putem metasvemira komunicirati sa svojim korisnicima, zaposlenicima će se omogućiti bolja suradnja putem imersivnih radnim mjesta u virtualnim uredima, dok će virtualni događaji korisnicima ponuditi nove opcije druženja, radionica itd.

Također, u takvim virtualnim svjetovima kupovat će se digitalna zemljišta i kuće (koje će možda biti skuplje od kuća u stvarnom životu), šopingirat će se u virtualnim trgovinama itd.

Slika nije dostupna “Otac PlayStationa” kritizirao metaverse: Smatra da će virtualni svjetovi ljude izolirati od stvarnosti

Do 2026. oko trećina organizacija proširit će svoje poslovni model na metaverse u kojem će prodavati svoje proizvode i usluge te iz Gartnera kažu kako bi već sada organizacije trebale početi s razvojem digitalnih strategija koje uključuju infrastrukturu i korisnike povezane s metasvemirom.
 

Vezane vijesti