Domaće tehnološko rješenje riješilo sve probleme u digitalizaciji poslovanja ove tvrtke

Riječ je o rješenju preko kojeg ovaj hrvatski distributer pića ostvaruje više od 1,3 milijuna eura prosječnog mjesečnog prihoda.

Martina Čizmić | 17.03.2023. / 16:51 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Digitalizacija poslovanja nije uvijek ni jednostavan ni jeftin proces. Pogotovo kad je u pitanju B2B poslovanje. No, jedno pametno rješenje, koje je napravljeno i prilagođeno potrebama tvrtke Roto dinamic, ne samo da je digitaliziralo poslovanje, već je i nominirano za MIXX nagrade za najbolji digitalni proizvod u Hrvatskoj.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Riječ je o rješenju preko kojeg ovaj hrvatski distributer pića ostvaruje više od 1,3 milijuna eura prosječnog mjesečnog prihoda.

Kako pojašnjavaju iz tvrtke Human, koja je rješenje razvila, proces naručivanja hrane i pića za ugostitelje oduvijek je predstavljao svojevrsno usko grlo unutar modela distribucije. Iako drže 30 posto tržišnog udjela u distribuciji pića u Hrvatskoj, postupak naručivanja za ovu tvrtku bio je zamoran, nepouzdan i obavljao se u potpunosti ručno. Pozivni centar i prodajni predstavnici bili su pod sve većim pritiskom i stalnom potrebom za dodatnim osobljem, a ugostitelji nisu bili sigurni da će njihove telefonske narudžbe biti obrađene i isporučene na vrijeme. Roto i Human prepoznali su priliku i odgovorili tržištu B2B aplikacijom koja je u potpunosti digitalizirala i optimizirala proces narudžbi za poslovne korisnike.

Glavni problem riješili smo pristupivši mu u korijenu, na razini pojedinca. Željeli smo vlasnicima barova i restorana olakšati posao i omogućiti im brz i jednostavan način naručivanja i praćenja narudžbe. S druge strane, Roto pozivni centar do sada se najviše bavio ispravljanjem problema nastalih tijekom ručne obrade narudžbi - optimizirali smo ovaj proces i stavili fokus na odnose s klijentima, objasnila je Sandra Vešligaj, operativna direktorica Humana, ujedno i voditeljica projekta razvoja aplikacije.

U prvih šest mjeseci aplikacija je premašila prodajne ciljeve klijenta. Ostvareni udio mobilnih narudžbi u ukupnom HoReCa volumenu iznosio je 18 posto, (KPI je bio 15 posto), a ukupni Roto prihodi porasli su za 5,43 posto. U prvih mjesec dana putem aplikacije obrađeno je 5000+ narudžbi što predstavlja rast od 6,8 posto. Prosječno trajanje obrade narudžbe putem aplikacije postalo je dvostruko kraće od tradicionalnog poziva, a četiri puta brže od e-pošte ili poruke. Gotovo 20 posto zaposlenih u pozivnom centru u međuvremenu je preraspoređeno na druge prodajne aktivnosti.

Kako ističu iz Humana, ovim custom digitalnim rješenjem klijent je dobio i zanimljiv komunikacijski kanal prema svojim korisnicima. Obraćanje jednostavnim, razgovornim jezikom pridonijelo je potpunom doživljaju cjelokupne usluge što ovu aplikaciju razlikuje od sličnih rješenja na tržištu. Proizvod je stabilan, brz i učinkovit jer olakšava naručivanje, prati narudžbu, omogućuje uvid u račune i stanja potrošnje, štedi vrijeme kroz mogućnost ponavljanja narudžbe ili stvaranja popisa često naručenih artikala. Omogućeno je i jednostavnije slanje push obavijesti sa statusom narudžbe. Iskusan Humanov UX team intuitivnim i jasnim korisničkim sučeljem minimalizirao je nedoumice i mogućnost pogreške, što je osiguralo iznimno ugodno korisničko iskustvo.

 

Vezane vijesti