zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Dovoljan je jedan dodir i 30 sekundi: Hrvatsko rješenje mijenja način na koji će korisnici ostavljati recenzije na internetu

Kako korisnicima olakšati i pojednostaviti ostavljanje recenzija bez kojih danas gotovo nijedna tvrtka u uslužnoj djelatnosti ne funkcionira? Dvojica hrvatskih poduzetnika smislila su jednostavno rješenje koje već osvaja svijet.

Martina Čizmić | 16.06.2021. / 10:22 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Sigurno ste se, ne jednom, našli u situaciji da se željeli ostaviti komentar ili ocjenu neke usluge ili mjesta. No to ponekad može biti kompliciran podvig.

tri vijesti o kojima se priča Poticanje rada mozga, ilustracija Eksperiment kanadskih znanstvenika Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina Elektronički strujni krug Pronađeno rješenje Zaboravljena tehnologija vraća se jača nego ikad i mogla bi spasiti planet od AI energetske krize Bubrežni kamenci, ilustracija Jedan potez, svi fragmenti Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca

Od toga da treba pronaći internetsku stranicu na kojoj možete ostaviti recenziju, odobravanja recenzije, komentara koji nisu uvijek najugodniji. A da ne govorimo o cijeloj poplavi lažnih recenzija koje su već postale pravi problem.

Koliko su recenzije bitne, pokazuju podaci prema kojima bi čak 86 posto potrošača platilo više za usluge tvrtke s većim brojem recenzija i visokim ocjenama, dok se 74 posto potrošača oslanja na komentare na društvenim mrežama kada je riječ o utjecaju na odluku o kupnji, a uz sve to 90 posto potrošača ne bi koristilo usluge tvrtke koja ima ocjenu nižu od 3,3.

No jedna hrvatska tvrtka pronašla je način da posjetiteljima i korisnicima olakša ostavljanje recenzija (bile one pozitivne ili negativne), a istovremeno tvrtkama i ugostiteljima pomogne u povećanju online reputacije.

Radi se o Review Booster Pro, rješenju koje je u potpunosti osmišljeno i razvijeno u Hrvatskoj – od ideje do proizvodnje i softverskog rješenja, a koje za manje od 30 sekundi, s pomoću RBP kartice i pametnog telefona, omogućava ostavljanje recenzija ili ispunjavanje ankete u nekoliko klikova. Sve se recenzije nalaze na jednom mjestu, a moguće ih je i dodatno dubinski analizirati, kao i pratiti sve aktivnosti. 

Iza cijele ideje nalaze se dva hrvatska poduzetnika koja imaju dugo iskustvo u različitim područjima prodaje, usluga i IT-a - Saša Ivančić i Ivan Ivušić.

Zašto su se odlučili na stvaranje takvog digitalnog rješenja i kako su uopće došli na takvu ideju, porazgovarali smo s jednim od suosnivača Review Booster Proa Sašom Ivančićem. 

Kako je uopće došlo do ideje za Review Booster Pro?

Tijekom dugogodišnjeg iskustva rada s klijentima u području digitalnog marketinga susretali smo se s raznim rješenjima koja podižu digitalnu reputaciju, ali željeli smo stvoriti proizvod koji je znatno učinkovitiji i kvalitetniji. Recenzije su uvijek bile važne, međutim u današnjem digitaliziranju poslovanja njihova važnost rapidno raste. Više od 80 % ljudi danas vjeruje online recenzijama jednako kao osobnoj preporuci i sve je važnije imati dobar imidž tvrtke na digitalnim platformama. Problem je uvijek bio u načinu prikupljanja recenzija. Generalno su se recenzije događale kod izrazito zadovoljnih i izrazito nezadovoljnih korisnika usluga. Ideja je bila napraviti iskorak i ponuditi na tržištu rješenje koje olakšava povratnu informaciju korisnika, imajući u vidu sve aspekte današnjeg doba - brzinu, jednostavnost i korištenje postojećih resursa kao što je mobilni uređaj samih korisnika.

Koju tehnologiju koristite? Zašto baš tu tehnologiju?

Koristimo NFC tehnologiju koja je već standard u današnjem poslovanju, od načina plaćanja do drugih funkcionalnih aktivnosti. Uz navedeno, NFC zbog svoje jednostavnosti izaziva „wow“ efekt kod samih korisnika, što je dodatna prednost, a primjena je jednostavna i dostupna svakom korisniku preko njegova mobilnog uređaja. Svaki RBP uređaj opremljen je i s QR kodom kao fallback rješenjem. Kako su zbog COVIDA beskontaktna rješenja došla u fokus RBP je idealno rješenje u tim okvirima.

Koliko je trajao razvoj same platforme?

Prva faza razvoja RBP sustava je trajala više mjeseci i funkcionalnost je postigla početkom lipnja 2020. Od tada kontinuirano dorađujemo sustav s ciljem što jednostavnijeg korištenja te novih funkcionalnosti za krajnje korisnike. Želim istaknuti kako RBP sustav u ovakvom obliku zadovoljava operativno korištenje na svjetskom tržištu i već danas imamo konkurentan, inovativan i jedinstven proizvod koji se primjenjuje u brojnim zemljama.

U ovom trenutku RBP je zastupljen na 11 svjetskih tržišta - od Hrvatske do Japana. Možete li nam otkriti tko su neki od vaših klijenata i kakve su povratne informacije od njih?

Primjena RBP-a moguća je u brojnim granama gospodarstva, što smo prepoznali već pri samom pokretanju našeg rješenja, a potvrda toga je i činjenica iz kojih sve industrija dolaze trenutačni korisnici. Razne mogućnosti koje RBP može ponuditi, od recenzija do anketa, imaju znatan utjecaj na rast reputacije, ali i podizanje kvalitete usluga prema krajnjim korisnicima te povećanje prodaje, a to su pokazali i rezultati postojećih klijenata. Od klijenata koji danas koriste RBP mogu istaknuti Valamar, Rixos hotele u Hrvatskoj i Švicarskoj, Pytloun hotele u Češkoj, Domino's Pizza u Nizozemskoj, DHL – Austrija, MWM / Caterpillar u Španjolskoj.

Glavna je ideja platforme osigurati mogućnost recenziranja i ispunjavanja anketa. Kako potaknuti korisnike da to učine? Postoji li neka tajna?

Tajna je u brzoj, efektnoj i jednostavnoj primjeni RBP-a. Ovim rješenjem korisnici usluga naših klijenata u nekoliko klikova na licu mjesta na svojim mobilnim uređajima mogu ispuniti anketu ili ostaviti recenziju. Ako ste zadovoljni uslugom, ostaviti ćete napojnicu, ali i recenziju, pogotovo ako vas netko zamoli i ne gubite mnogo vremena. RBP na najjednostavniji mogući način spaja osobnu i digitalnu interakciju. Konverzije uz RBP su 500 % bolje u odnosu na prvo iduće najbolje rješenje koje smo koristili. Tu je i stvar interakcije pružatelja usluge sa klijentom koja je ključna i doprinosi većem angažmanu.

Rješenje je usmjereno na područje turizma i uslužnih djelatnosti. Razmišljate li i o širenju ponude na druge djelatnosti?

Iz dana u dan pokazuje se kako RBP i koristi njegove primjene prepoznaje sve više klijenata iz raznih sektora kojima su zadovoljstvo korisnika i vlastita reputacija izrazito važni u poslovanju. Generalno gledajući, RBP je već danas rješenje koje može koristiti svim pružateljima usluga. Primjena RBP-a moguća je u području recenzija za platforme koje su najaktivnije u području ugostiteljstva ili turizma – poput Tripadvisora, Googlea, Yelpa, Facebooka, ali koje su važne i u medicinskoj, dentalnoj ili beauty industriji, financijskom sektoru i logistici. Navedeno su već prepoznali i naši klijenti, među kojima ima onih koji dolaze upravo iz tih industrija. Uz to, u ponudi imamo RBP Survey koje kao rješenje koriste velike kompanije za ispitivanje zadovoljstva korisnika. Vjerujem da način na koji radimo i razvijamo RBP stvara temelje za promjenu pristupa dosadašnjeg načina rada, kao i modela komunikacije s krajnjim korisnicima. Vjerujemo kako će upravo zbog toga RBP biti „gamechanger“ u svjetskim razmjerima.

Kakvi su vam planovi za dalje? Daljnji razvoj platforme? Stvaranje nečeg novog?

Nastavljamo razvijati RBP sustav, pratiti potrebe tržišta i klijenata te na temelju toga unaprjeđivati funkcionalnost i vrste usluga koje nudimo. U narednih nekoliko godina želimo pozicionirati RBP kao lidera u svjetskim razmjerima. U samo godinu dana uspjeli smo plasirati RBP na strana tržišta i zemlje diljem Europe, a već otvaramo i tržišta diljem svijeta, što nam je snažan vjetar u leđa za ostvarivanje željenih planova.

Otkako je svijet zahvatila pandemija koronavirusa, naglasak je stavljen na sve digitalno i beskontaktno. Hoće li se, prema vašem mišljenju, takav trend nastaviti i u budućnosti?

Vjerujem da je pandemija samo ubrzala ono što je neizbježno, a to je digitalizacija poslovanja i procesa. Posljedica digitalizacije dovest će do mnoštva informacija na različitim platformama i tražilicama, što će na neki način dovesti do preopterećenja informacija. Ako gledamo naš segment recenzija, strukturirano i kvalitativno upravljanje informacijama omogućit će stvaranje prave slike na tržištu, a za to su potrebni korisnici koji će s našim rješenjem brzo i jednostavno povratno prenositi svoju iskrenu emociju i mišljenje, zaključuje u razgovoru za Zimo Ivančić.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Iskoristili nanotehnologiju
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Kako društvene mreže kvare umjetnu inteligenciju? "Ako AI modelu date smeće, on će proizvesti smeće"
Znanstvenici upozoravaju
Kako društvene mreže kvare umjetnu inteligenciju? "Ako AI modelu date smeće, on će proizvesti smeće"
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Nije sve samo u algoritmu
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Emisije CO2 zrakoplova daleko su veće nego ih se predstavlja, a novo istraživanje razotkriva šokantne brojke
I onda su automobili problem?
Emisije CO2 zrakoplova daleko su veće nego ih se predstavlja, a novo istraživanje razotkriva šokantne brojke
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Jedan potez, svi fragmenti
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Tko čeka - ne dočeka: Altman traži povrat 50 tisuća dolara za Teslu koju je naručio prije 7 i pol godina
Nije jedini
Tko čeka - ne dočeka: Altman traži povrat 50 tisuća dolara za Teslu koju je naručio prije 7 i pol godina
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Jedan potez, svi fragmenti
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
Eksperiment kanadskih znanstvenika
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
Zaboravljena tehnologija vraća se jača nego ikad i mogla bi spasiti planet od AI energetske krize
Pronađeno rješenje
Zaboravljena tehnologija vraća se jača nego ikad i mogla bi spasiti planet od AI energetske krize
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Iskoristili nanotehnologiju
Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Nije sve samo u algoritmu
Fizičari srušili popularnu teoriju da je svemir - samo simulacija
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a
Vjerujete li im?
Kakvo bizarno objašnjenje šefa kompanije: Otpustili su 14 tisuća ljudi, ali ne zbog ušteda ili primjene AI-a

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Od sutra vrijede nova pravila: tko sve može dobiti vaučer za struju i plin
IMAŠ PRAVO, OSTVARI GA
Od subote vrijede nova pravila: Tko sve može i kako dobiti vaučer za struju i plin
Dijana Hrka, majka poginulog mladića u Novom Sadu najavila štrajk glađu
Koban pad nadstrešnice
Majka poginulog mladića donijela tešku odluku: "Moram to učiniti, to je moja obveza"
VIDEO Ceca na koncertu u Sjevernoj Makedoniji zgrozila publiku: Evo što se dogodilo
počeli joj zviždati
VIDEO Ceca na koncertu u Sjevernoj Makedoniji zgrozila publiku: Evo što se dogodilo
show
Marta Radić i Junior Fernandes se rastali
okrenula je novi list
Lijepa Hrvatica potvrdila razvod od nekad najplaćenijeg dinamovca
Počela je prodaja ulaznica za drugi koncert Jakova Jozinovića u Sava Centru u Beogradu
potražnja je ogromna!
Dvorana u Beogradu premala je za našeg Slavonca? Više od 14 tisuća ljudi čeka svoju ulaznicu
Iva Majoli čestitala rođendan kćeri Miji uz zajedničku fotografiju
ne kriju sreću
Veliko slavlje prekrasne kćeri Ive Majoli! Ponosna mama otkrila razlog uz zajedničku fotku
zdravlje
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Izazivaju upalu
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Podvarak od kiselog kupusa zapečen u rerni koji jača imunitet
Po preporuci nutricionistice
Podvarak od kiselog kupusa zapečen u rerni koji jača imunitet
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
zabava
Pronašao ogromnu zvijer sakrivenu na dnu Amazone i snimio njezinu pravu veličinu!
Wow!
Pronašao ogromnu zvijer sakrivenu na dnu Amazone i snimio njezinu pravu veličinu!
Obavijest u zgradi nasmijali društvene mreže! Biste li se vi pojavili?
Urnebesno
Obavijest u zgradi nasmijala društvene mreže! Biste li se vi pojavili?
Ako mislite da je ovo krumpir, grdo se varate, no nasmijalo je društvene mreže
Urnebesno
Ako mislite da je ovo krumpir, grdo se varate, no nasmijalo je društvene mreže
tech
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Jedan potez, svi fragmenti
Kraj beskonačnim bolnim zahvatima? Osmišljena nova, vrlo temeljita metoda vađenja bubrežnih kamenaca
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
Eksperiment kanadskih znanstvenika
Zaboravite križaljke: Ova mobilna aplikacija doslovce pomlađuje mozak za 10 godina
Zaboravljena tehnologija vraća se jača nego ikad i mogla bi spasiti planet od AI energetske krize
Pronađeno rješenje
Zaboravljena tehnologija vraća se jača nego ikad i mogla bi spasiti planet od AI energetske krize
sport
Dinamo srušio Rijeku u derbiju kola, a onda su dobili još jednu lijepu vijest
Evo o čemu se radi
Modri najprije srušili Rijeku u derbiju kola pa saznali još jednu sjajnu vijest
Dinamo srušio Rijeku! Hoxha zabio gol o kojem će se dugo pričati
Dramatičan finiš
Dinamo srušio Rijeku! Hoxha zabio gol o kojem će se dugo pričati
Ante Delija o izjavi o njemu koja je naljutila gazdu UFC-a
SPEKTAKL U NEDJELJU
Ante Delija o izjavi o njemu koja je naljutila gazdu UFC-a te udarcu koji je obišao svijet: ''Kazna mora biti oštra!''
tv
U dobru i zlu: Oprostila se od svojih kolega emotivnom objavom koja je rastužila mnoge!
U DOBRU I ZLU
Oprostila se od svojih kolega emotivnom objavom koja je rastužila mnoge!
U dobru i zlu: Uhvaćen na djelu – što je htio učiniti s uzorcima?
U DOBRU I ZLU
Uhvaćen na djelu – što je htio učiniti s uzorcima?
MasterChef: Ovo nismo očekivali od Zorana! Evo što kaže nakon odlaska: "Pao mi je kamen sa srca!"
SAZNAJTE VIŠE!
Ovo nismo očekivali od Zorana! Evo što kaže nakon odlaska: "Pao mi je kamen sa srca!"
putovanja
Kviz općeg znanja: Za one koji uvijek imaju asa u rukavu
15 pitanja
Kviz općeg znanja: Za one koji uvijek imaju asa u rukavu
Najtvrđe drvo na svijetu Australija
Pitanje za kviz
Najtvrđe drvo na svijetu raste samo na jednom kontinentu – znate li kojem?
Tihi ubojice: Odjeća, posuđe i svakodnevni predmeti koji su izazivali bolesti i odnosili živote u prošlosti
Na teži način...
Tihi ubojice: Odjeća, posuđe i svakodnevni predmeti koji su izazivali bolesti i odnosili živote u prošlosti
novac
Otvara se najveći muzej na svijetu, vrijedan više od tri milijarde dolara
Ostavlja bez daha
Otvara se najveći muzej na svijetu, vrijedan više od tri milijarde dolara
ECB je prvi put otkrila kada dolazi digitalni euro
Ima vremena
ECB je prvi put otkrila kada dolazi digitalni euro
Galenika preuzima slovensku tvrtku kojoj je Hrvatska važno tržište
Regionalne akvizicije
Galenika preuzima slovensku tvrtku kojoj je Hrvatska važno tržište
lifestyle
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Izazivaju upalu
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Zagreb špica: Bermude u street style izdanju
IZGLEDAJU TOP
Ljepotica iz Zagreba u trenutno najtraženijim hlačama, svi su ludi za njima
Hrvatske modne ikone 60+
FANTASTIČAN STIL
Hrvatske modne ikone 60 plus - glasajte i odaberite najbolje odjevenu damu
sve
Dinamo srušio Rijeku u derbiju kola, a onda su dobili još jednu lijepu vijest
Evo o čemu se radi
Modri najprije srušili Rijeku u derbiju kola pa saznali još jednu sjajnu vijest
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Izazivaju upalu
5 namirnica koje liječnici za rak debelog crijeva izbjegavaju
Marta Radić i Junior Fernandes se rastali
okrenula je novi list
Lijepa Hrvatica potvrdila razvod od nekad najplaćenijeg dinamovca
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Materijal od karbonskih vlakana, ilustracija
Iskoristili nanotehnologiju

Kinezi napravili neprobojni prsluk jači od Kevlara i debljine obične majice

piše Branimir Vorša
Tehnologija
AI riga splačine, ilustracija
Znanstvenici upozoravaju

Kako društvene mreže kvare umjetnu inteligenciju? "Ako AI modelu date smeće, on će proizvesti smeće"

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Tesla Roadster
Nije jedini

Tko čeka - ne dočeka: Altman traži povrat 50 tisuća dolara za Teslu koju je naručio prije 7 i pol godina

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Bug u Task Manageru
Microsoft ne vidi problem?

Jeste li primijetili ovaj bizaran bug na Windowsima 11 koji koči rad vašeg računala?

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Nuklearna eksplozija, ilustracija
Zbunjenost, strah i nevjerica

Nakon Trumpove najave da SAD "odmah" kreću s nuklearnim testiranjima, stručnjaci poručuju: "To je skupo i opasno"

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Gledanje pornografije
Na udaru tužbe

Iz Zuckerbergove kompanije se pravdaju: Gomilu pornića nisu skidali zbog treniranja AI-a, već za - osobnu uporabu

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima