Glovo u naletu: Preuzimaju nekoliko različitih brendova za dostavu hrane, među njima i hrvatsku Pauzu

Glovo će tako akvizirati brend Foodpanda u Rumunjskoj i Bugarskoj, brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini te brend Pauza u Hrvatskoj.

Martina Čizmić | 26.05.2021. / 07:38 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Glovo je najavio niz zasebnih sporazuma o akviziciji s grupom Delivery Hero, kojima će akvizirati neke od njihovih tvrtki u Srednjoj i Istočnoj Europi (CEE).

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Zaključenje transakcije očekuje se u sljedećih nekoliko tjedana, ovisno o ispunjavanju prethodno dogovorenih uvjeta, ali i relevantnim regulatornim odobrenjima. Spomenuta akvizicija obuhvaća sedam zemalja u regiji u kojima Delivery Hero posluje, a to su: Rumunjska, Bugarska, Srbija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina te Hrvatska.

Glovo će tako akvizirati brend Foodpanda u Rumunjskoj i Bugarskoj, brend Donesi u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini te brend Pauza u Hrvatskoj.

U posljednjih nekoliko godina Delivery Hero uspješno je izgradio vodeću poziciju na Balkanu. Međutim, s obzirom na mnogo drugih prioriteta koji su ispred nas, vjerujem da je Glovo u boljoj poziciji nastaviti razvijati izvrsno korisničko iskustvo za naše korisnike u ovoj regiji, rekao je Niklas Östberg, predsjednik uprave i suosnivač Delivery Heroa.

U zasebnom sporazumu Glovo je nedavno objavio da je postignut dogovor o akviziciji Ehrane, lokalne dostavljačke platforme iz Slovenije, bez isticanja vrijednosti transakcije. Zaključenje transakcije očekuje se u sljedećih nekoliko mjeseci, a Glovo trenutačno usko surađuje s Ehranom u definiranju strategije tranzicije za korisnike, ali i za partnere i dostavljače.

Fokus na tržišta gdje vidimo jasne prilike za vodeću poziciju i izgradnju održivog poslovanja oduvijek je bio srž naše dugoročne strategije. Srednja i Istočna Europa važan su dio tog plana. Regija je svesrdno prihvatila platforme za dostavu i vrlo smo uzbuđeni što ćemo ojačati našu poziciju i povećati prisutnost u zemljama koje neprestano pokazuju ogromni potencijal rasta, istaknuo je Oscar Pierre, suosnivač i izvršni direktor tvrtke Glovo.
 

Vezane vijesti