Konferencija CRO Commerce donosi najnovije trendove u online trgovini

Istraživanje se provodi u suradnji s članovima udruge, a prošle godine je sudjelovalo više od 4000 ispitanika.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 26.09.2022. / 15:38 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Udruge eCommerce Hrvatska 7. listopada na konferenciji CRO Commerce powered by Paket24 koja će se održati u zagrebačkom Krašu predstavit će rezultate istraživanja o e-trgovini u Hrvatskoj u kojoj se kupce ispituje o njihovim navikama kupovanja na internetu. Istraživanje se provodi u suradnji s članovima udruge, a prošle godine je sudjelovalo više od 4000 ispitanika. Ovo je četvrta po redu konferencija u organizaciji trgovaca, a osim prezentacije rezultata istraživanja, održat će se i predavanja i paneli na kojima će sudjelovati brojni eCommerce stručnjaci iz Hrvatske i regije.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Tema ovogodišnje konferencije je “Experience the future” kojom se želi motivirati sudionike da se okrenu prema budućnosti i educirati ih za sve što ona donosi u svijetu online prodaje. Za većinu eCommerce trgovaca, pandemija je donijela pozitivne rezultate i ovo je pravi trenutak da trgovci razviju svoje online poslovanje i primjene sve promjene koje su se dogodile u potrošačkim navikama.

Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge eCommerce Hrvatska Marcel Majsan koji će predstaviti ovogodišnje istraživanje navika online kupaca.

Nakon uvodnog dijela, predavanja će se podijeliti na dvije pozornice gdje ćete moći saznati koja je tajna uspjeha velikih webshopova, kako odabrati najbolju dostavnu službu za svoje poslovanje, koji su najnoviji marketinški trendovi u eCommercu, kako se oglašavaju hrvatski webshopovi, a neće biti izostavljene ni goruće ovogodišnje teme o uvođenju eura i promjenama u Google Analyticsu.

 

 

Vezane vijesti