Nakon Teslina opsežnog opoziva vozila zbog zabrinutosti oko sigurnosti autopilota, nedavno izvješće tvrdi da Tesla ima najveću stopu nezgoda među svim automobilskim markama.

tri vijesti o kojima se priča Vedran Bilas, FER 4. susret nastavnika iz STEM područja Dekan FER-a nastavnicima STEM predmeta: "Nećemo imati bolje društvo samo zato što se bavimo tehnologijom" Primjena pesticida, ilustracija Trajni poremećaji Zabrinjavajući rezultati istraživanja: Poznati pesticid povezan je s raširenim abnormalnostima mozga kod djece Arheološko nalazište, ilustracija Odgovor je u DNK-u Razriješena povijesna zagonetka koja je godinama mučila znanstvenike: Otkud dolaze Slaveni i kako su "osvojili" Europu?

LendingTree, glavni američki igrač u auto kreditima i hipotekama, proveo je analizu isključivo usredotočenu na statistiku nesreća. Izvješće se suzdržava od upuštanja u razloge koji stoje iza Tesline povećane stope nesreća, samo naglašavajući promatrani fenomen.

Slika nije dostupna Tesla ide na sud zbog autopilota: "Bili su itekako svjesni problema"

Između 14. studenog 2022. i 14. studenog 2023., LendingTree bilježi nevjerojatnih 23,54 nesreće Teslinih vozila na 1000 vozača, nadmašujući sve druge proizvođače automobila. Ram s 22,76) i Subaru s 20,90, jedini su drugi proizvođači automobila s više od 20 nesreća na 1.000 vozača u istom razdoblju.

Povišena stopa nesreća doprinosi tome da Tesla ima drugu najveću stopu nesreća u SAD-u, 31,13, zaostajući samo za Ramom koji ima 32,90 nesreća na 1000 vozača. Razlika između stope nesreća i stope incidenata uključuje faktoriranje vožnje pod utjecajem (alkohola ili droga), prebrze vožnje i drugih faktora.

Slika nije dostupna Objavljen novi video: Pijani vozač aktivirao Teslin autopilot, a automobil se zabio u policijska vozila

Za povećani broj nesreća Teslinih vozila sugerira se potencijalna krivnja značajki Teslinog autopilota i automatskog upravljanja. Prethodna istraga američkog ministarstva pravosuđa i nalazi američke Nacionalne uprave za sigurnost cestovnog prometa otkrili su 322 sudara koja su proizašla iz isključivanja autopilota. Kao što je spomenuto u nedavnom opozivu Teslinih vozila, lakoća s kojom vozači mogu prepustiti kontrolu Teslinom autopilotu rješava se kroz novo bežično ažuriranje. Problem je bio u tome što su vozači prelagano mogli prepustiti upravljanje vozila Autopilotu.

Iako navedeno izvješće može nepravedno označiti vozače Tesle kao najgore, ono nedvojbeno naglašava znatnu zabrinutost, i za Teslu, i za sigurnosne agencije.

Izvor: The Drive