Nakon što su iz Samsunga nedavno objavili prvo povećanje kvartalnog profita nakon dugo vremena, u ovoj kompaniji sada mogu biti zadovoljni i s povećanjem prodaje pametnih telefona te je, prema informacijama The Wall Street Journala, južnokorejska kompanija u prethodnom kvartalu prodala više pametnih telefona u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ipak, ono što bi moglo zabrinuti šefove ove kompanije jest podatak da su prodali više jeftinijih telefona, a manje (skupljih) top modela u odnosu na treći kvartal 2014.
U ovom tromjesečnom razdoblju koje je završilo u rujnu 2015. Samsung je isporučio oko 84 milijuna pametnih telefona, što je 6,3 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine te više nego što su ih Apple i Huawei (kompanije koje se nalaze na drugom i trećem mjestu na ovom tržištu) isporučili zajedno. U ovom razdoblju Samsung je prodao oko 40 posto telefona čija je cijena iznosila minimalno 301 dolar, što je smanjenje u odnosu na prošlu godinu kada je u trećem kvartalu čak 55 posto telefona koštalo najmanje 301 dolara. Također, dok je prošle godine prodano 30 posto modela čija je cijena manja od 200 dolara, ove je godine taj postotak povećan na 38 posto. Dakle, iako je broj isporučenih telefona veći, njihova prosječna prodajna cijena (a time i Samsungova zarada) je manja u odnosu na prošla razdoblja, no ove brojke pokazuju i kako se ova kompanija prilagodila stanju na tržištu, odnosno sve većem broju kineskih kompanija koje na tržištu smartphonea konkuriraju prvenstveno povoljnijim cijenama.
U WSJ-u naročito ističu modele iz Galaxy J serije koji se, osim sa solidnom opcijama, također mogu pohvaliti s pristupačnom cijenom tako da za ovim uređajima vlada velika potražnja te je prodano više telefona iz ove serije, nego Galaxy S6 i Galaxy Note telefona, odnosno modela iz Samsungove Galaxy A serije.