zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Umjetna inteligencija nam svakodnevno pomaže da obavimo stvari brže i sigurnije, a da toga nismo ni svjesni

Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona, otkrili su nam u Microblinku.

Martina Čizmić | 12.06.2022. / 11:58 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Umjetna inteligencija sve se češće koristi kako bi neke dosadne, repetitivne i, prije svega vremenski zahtjevne poslove, ubrzalo. No, najveća je prednost umjetne inteligencije kad ju koristimo, a da toga nismo ni svjesni. 

tri vijesti o kojima se priča Bol u trbuhu provedena velika analiza Patite od sindroma iritabilnog crijeva? Jedna terapija pokazuje velik potencijal u smanjenju simproma, a ne uključuje nikakve lijekove Muškarac masira stiopala, ilustracija Novo istraživanje otkriva Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga Netflix Službena najava Netflix priprema iznenađenje za pretplatnike za kraj ove godine

Hrvatska tvrtka Microblink razvija cijeli niz proizvoda i rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji, a koji se koriste u različitim industrijama. O tome kako razvijaju rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji i kako sve to funkcionira, ali i ono najvažnije, što to znači za korisnike, razgovarali smo s dvojicom stručnjaka - Lukom Šlibarom, product ownerom za Commerce vertikalu i Karlom Puzakom, product ownerom za Identity vertikalu.

Koji poslovni problem rješava proizvod na kojem radite? Kako ste identificirali taj problem i izabrali da ćete se njime baviti?

Karlo Puzak: Proizvod s kojim se Microblink plasirao na tržište kao AI tvrtka je bio primarno orijentiran na banke i skeniranje platnih uplatnica, gdje smo nakon inicijalnog uspjeha odlučili proširiti poslovanje na cjelokupni digitalni identitet gdje našu tehnologiju koriste sve vodeće banke u Hrvatskoj, globalni telekomi, tvrtke koje se bave iznajmljivanjem prijevoznih sredstava, hotelski lanci pa čak i policija.

Glavni problem koji rješavamo je olakšavanje našim klijentima i njihovim potrošačima da jednostavnije, brže i s manje frustracija pristupe digitalnim uslugama i aplikacijama. 21.stoljeće je doba interneta koje trenutno broji preko 5 milijardi korisnika, što ujedno znači da potencijalno postoji i toliko digitalnih identiteta. Microblinkov Identity tim stavlja fokus na verifikaciju osobnog, digitalnog, identiteta pomoću ekstrakcije podataka sa osobnog dokumenta, verifikacije ispravnosti osobnog dokumenta te usporedbom slike lica na dokumentu sa osobom koja vrši verifikaciju. S obzirom da smo globalna firma, pokrivamo velik broj identifikacijskih isprava - preko 2000 različitih dokumenata (vozačke dozvole, putovnice, osobne iskaznice, radne i boravišne dozvole, …), u preko 130 različitih država.

Benefit koji naša tehnologija pruža je dvojak - za klijenta je to sigurnost da ispravno verificiramo osobu i njene podatke uz uštedu vremena i troškova, a za krajnjeg korisnika je jednostavnost i brzina registracije i verifikacije za određenu aplikaciju ili uslugu iz udobnosti vlastitog doma.

Luka Šlibar: Microblink unutar Commerce vertikale adresira širok skup problema kod kupnje u fizičkim trgovinama. Naš cilj je učiniti iskustvo kupnje boljim i jednostavnijim za kupce te istovremeno brendovima i trgovcima omogućiti donošenje informiranih i brzih odluka na temelju podataka. Kroz praćenje trendova u commerce industriji i AI tehnologiji te razgovore s našim B2B kupcima kontinuirano identificiramo proizvode koji nas približavaju tom cilju.

Prvi proizvod koji smo razvili adresira problem promocije za CPG (Consumer Packaged Goods) brendove. Svi brendovi prodaju svoje proizvode u trgovinama gdje se često natječu upravo s brendovima tih istih trgovina. Zbog činjenice da su im glavni kanali prodaje istovremeno i konkurencija, brendovi često nemaju pristup relevantnim podacima te im je teško pratiti uspješnost promocija koje su u pravilu velike i skupe.

Kroz našu platformu, brendovi mogu precizno stvarati promocije za određenu publiku, provoditi A/B testiranje i donositi brze odluke na temelju podataka o kupnji. Ključna komponenta ovog proizvoda je skeniranje računa pomoću kamere telefona čime kupci potvrđuju kupovinu proizvoda. Time brendovi dobivaju brzu informaciju o uspješnosti pojedine kampanje, ali i uvid u cijelu kupovinu za svakog kupca što dodaje ogromnu vrijednost.

Kupci sa zadovoljstvom koriste proizvod jer je za njih izrazito brz i jednostavan, a njegovim korištenjem ostvaruju popust ili povrat novca.

Na koji način koristite AI tehnologiju u svojem proizvodu i što ona donosi krajnjem korisniku?

Puzak: Naoko jednostavan proizvod je zapravo plod dugogodišnjeg rada i isprobavanja različitih pristupa u strojnom učenju koje koristi desetke neuronskih mreža za ekstrakciju podataka koja se odvija u roku od nekoliko stotina milisekundi, uz jednako korisničko iskustvo neovisno o cijeni i vrsti uređaja. Proces se odvija na način da korisnik preko kamere mobilnog uređaja ili laptopa skenira osobni dokument, a naši neuronski modeli u pozadini na uređaju odrade sve potrebne procese ekstrakcije i verifikacije podataka, bez upotrebe internet veze ili vanjskih servisa - razvijamo vlastitu tehnologiju koja je dostupna svima.

Šlibar: Naš proizvod za skeniranje računa je istovremeno vrlo jednostavan iz perspektive krajnjeg korisnika ali vrlo kompleksan u pozadini kako bi omogućilo izrazito visoku točnost skeniranih podataka. Nakon što korisnik usmjeri kameru telefona prema računu, desetak dubokih neuronskih mreža i ekspertnih sustava imaju manje od sekunde vremena da prepoznaju račun, utvrde trgovinu u kojoj je kupnja obavljena, pročitaju cijeli tekst računa te odrede značenje svake riječi. Rezultat koji vraćamo brendovima je strukturiran i obogaćen dodatnim informacijama tako da su podaci vrlo precizni i odmah iskoristivi.

Koristimo isključivo vlastita rješenja iz područja računalnog vida i obrade teksta (natural language processing ili NLP) koja su učena na velikim skupovima podataka te optimizirana za izrazito brz rad na mobilnim uređajima.

U kojim se sektorima primjenjuju vaši proizvodi? U kojim konkretnim situacijama se najviše koriste?

Puzak: Identity proizvodi kojima je svrha ekstrakcija podataka s identifikacijske isprave, verifikacija ispravnosti istih i verifikacija osobe koriste se u preko 20 različitih industrija: u bankarskoj i financijskoj, telekomunikacijskoj, putnoj i turističkoj industriji, zdravstvu, itd.

Najjednostavniji primjer korištenja naših proizvoda je u bankarskom i industrijskom sektoru gdje se korisnik može registrirati za dolazak u hotel u roku od par sekundi, ili prijaviti za otvaranje tekućeg računa bez odlaska u poslovnicu banke. Dovoljno je skenirati dokument koristeći našu tehnologiju, potvrditi da su podaci ispravno pročitani i nastaviti proces unutar klijentske aplikacije.

Šlibar: Microblink Commerce je platforma specijalizirana za trgovinu, a naše proizvode koriste brendovi, razne aplikacije za popuste u trgovinama te globalne kompanije koje se bave istraživanjem tržišta.

Koliko krajnjih potrošača proizvodi dosežu?

Puzak: Naši se proizvodi koriste diljem svijeta s najvećim korištenjem u SAD-u, ali imamo i jaku zajednicu klijenata u Hrvatskoj i Europi te se planiramo proširiti više i na azijsko tržište. Tehnologija i proizvodi koje razvijamo dotiču stotine milijuna korisnika te im tako olakšavaju i obogaćuju život.

Šlibar: Trenutno naše proizvode u Americi i Kanadi koriste deseci milijuna potrošača mjesečno kroz aplikacije naših B2B korisnika. Tjedno obrađujemo preko 5 milijuna individualnih kupnji, odnosno preko 3 milijarde godišnje. Cilj nam je u 2022. značajno proširiti poslovanje na većim tržištima u Europi.

Kakvi su vam daljnji planovi za razvoj proizvoda - koje biste "probleme" potencijalno mogli riješiti i u kojim industrijama je to najkorisnije?

Puzak: Skeniranje osobne iskaznice zvuči jednostavno, no tu su razni mehanizmi potvrde ispravnosti podataka, ali i samog dokumenta. Ove godine stavljamo dodatni fokus na razvoj i unaprjeđenje rješenja za verifikaciju ispravnosti identifikacijskog dokumenta preko sigurnosnih elemenata koji su prisutni na dokumentu (pozicija grba, pozicija naziva dokumenta, prisutnost holograma, itd.) kao i na dodatan razvoj naše Identity platforme preko koje će se moći pratiti i upravljati svakim korakom tijekom verifikacije korisnika, dokumenta i ekstrakcije podataka.

Osim širenja na nova tržišta, planiramo uvesti i ekstrakciju podataka na ćiriličnom i arapskom pismu koje će omogućiti registraciju korisnika iz istočne europe i bliskog istoka koji nemaju latinične identifikacijske isprave. Ono što time omogućujemo je usklađivanje sa različitim regulatornim procesima tih država, osnaživanje Microblinka kao tehnološkog lidera na tom tržištu i širenje baze korisnika. Primarno se fokusiramo na banke i financijsku industriju gdje je bitno verificirati korisnikov identitet, ali na način da je to jednostavno i intuitivno i za krajnjeg korisnika i za klijenta koji može pratiti status svake verifikacije.

Šlibar: Upravo razvijamo novi proizvod za koji vjerujemo da će biti još vrjedniji za kupce i brendove, a omogućit će prepoznavanje proizvoda na policama trgovine korištenjem kamere telefona. Kupac će usmjeriti telefon prema polici i odmah dobiti informacije o ocjenama proizvoda, sastavu, cijeni i promocijama za milijune različitih proizvoda koji se mogu pronaći u trgovinama.

S druge strane, brendovima ćemo omogućiti da budu uz kupca u trenutku donošenja odluke o kupnji. To je ogromna stvar jer će po prvi puta imati izravan, pravovremen utjecaj na kupnju individualno za svakog korisnika.

Proizvod osim naprednih rješenja strojnog učenja sadrži i elemente proširene stvarnosti (augmented reality) s ciljem podizanja iskustva kupca na potpuno novu razinu. Vjerujemo da ćemo time stvoriti jedinstvenu platformu koja će unaprijediti iskustvo offline trgovine za kupce, brendove, ali i same trgovce.

Postoje li neki poznati brendovi koji koriste vaše proizvode?

Puzak: U Hrvatskoj zasigurno svi znaju za banke i njihove aplikacije koje omogućavaju plaćanje računa pomoću skeniranja platne uplatnice. Jedna od takvih banaka je Erste Banka koja osim te funkcionalnosti koristi i proizvod BlinkCard, u svojoj aplikaciji KeksPay, za jednostavnije unošenje podataka sa kreditne kartice u njihovu aplikaciju bez potrebe za prepisivanjem svakog podatka čime se štedi vrijeme i smanjuje mogućnost pogreške. Također koriste i proizvod BlinkID kojem je svrha ekstrakcija podataka sa osobne iskaznice.

Jedan od meni dražih klijenata je Stripe koji koristi naše proizvode za registraciju korisnika na svojoj platformi za praćenje troškova i novčanih transakcija, a ta platforma je odnedavno dostupna i u Hrvatskoj.
Zanimljiv use-case je i Lime Bike koji je servis za iznajmljivanje električnih romobila i bicikla - potrebno je skinuti njihovu aplikaciju, skenirati osobnu iskaznicu i kroz par sekundi možete iznajmiti romobil i/ili bicikl u SAD-u, Kanadi, Francuskoj, Austriji, UK-u ili Australiji.

Šlibar: Neki od naših najvećih klijenata su aplikacije za popuste kao Fetch Rewards i iBotta koje su među najkorištenijim aplikacijama u SAD-u, i koje su kupcima vratile milijarde dolara na temelju potvrđenih kupnji te tvrtke kao General Mills koja je jedan od najvećih proizvođača hrane u svijetu.

Koji sve profili stručnjaka rade u timu za razvoj vašeg proizvoda?

Puzak: Razvoj proizvoda se može definirati kroz dva tima: produktni i operativni.
Produktni tim ima za fokus cijeli razvoj same tehnologije i načina korištenja naših proizvoda pa su tako u timu prisutni dizajneri, inženjeri za razvoj mobilnih i web aplikacija, C++ inženjeri, testeri aplikacija, ali i inženjeri i stručnjaci iz područja strojnog učenja i umjetne inteligencije. S obzirom da koristimo tehnologije i koncepte iz strojnog učenja - potrebne su nam velike količine podataka koji moraju biti označeni, provjereni i evaluirani kako bismo razvili naše proizvode. Microblink trenutno ima svoj tim koji se bavi prikupljanjem, obradom i analizom podataka te sustava na kojima se ti podaci obrađuju.

Operativni timovi koji ne sudjeluju “direktno” na razvoju, ali služe kao potpora cijelom produktnom timu i organizaciji su svakako odjeli pravne službe, marketinga, prodaje, ljudskih resursa, financija, tehničke podrške i odjel odnosa s korisnicima. Identity tim se primarno bavi razvojem proizvoda koji moraju biti usklađeni s različitim regulativama poput GDPR-a te nam je tu suradnja sa pravnom službom nepohodna kako bismo osigurali zaštitu korisničkih podataka.

Šlibar: Razvoj proizvoda koji istovremeno mora biti izrazito jednostavan za korištenje ali i uključivati napredne tehnologije zahtjeva širok spektar stručnosti. Potrebna je bliska suradnja dizajnera, inženjera mobilnih aplikacija, web i sistemskih inženjera, te inženjera i istraživača iz područja strojnog učenja kako bismo osigurali da je svaki dio rješenja ispravno optimiziran.

Za razvoj proizvoda koji se snažno oslanjaju na strojno učenje, potrebno je također prikupiti i pažljivo označiti velike količine podataka te razviti sustave koji omogućuju jednostavno korištenje i analizu tih podataka. Microblink je jedinstven po tome što sve ove kompetencije već godinama interno razvija i unaprjeđuje te ih koristi kao temelj za razvoj novih proizvoda.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Što može poći po zlu? Korisnici će uskoro s ChatGPT-jem moći razgovarati i o seksu
Odrasle će tretirati kao odrasle
Što može poći po zlu? Korisnici će uskoro s ChatGPT-jem moći razgovarati i o seksu
Pet razloga zašto je tablet s tipkovnicom dobra ideja u 2025. godini
Zabava i rad
Pet razloga zašto je tablet s tipkovnicom dobra ideja u 2025. godini
Instagram najavio promjenu koja se neće svidjeti mnogim korisnicima
Bit će ljuti
Instagram najavio promjenu koja se neće svidjeti mnogim korisnicima
Nakon Mađarske i Turske, BYD traži lokaciju za još jednu europsku tvornicu
Jedna je zemlja favorit
Nakon Mađarske i Turske, BYD traži lokaciju za još jednu europsku tvornicu
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Više od 30 trikova
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Stiže M-riznica: Građani će moći digitalno upisivati dionice putem mobitela
Objavili iz Ministarstva financija
Stiže M-riznica: Građani će moći digitalno upisivati dionice putem mobitela
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Novo istraživanje otkriva
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Patite od sindroma iritabilnog crijeva? Jedna terapija pokazuje velik potencijal u smanjenju simproma, a ne uključuje nikakve lijekove
provedena velika analiza
Patite od sindroma iritabilnog crijeva? Jedna terapija pokazuje velik potencijal u smanjenju simproma, a ne uključuje nikakve lijekove
Netflix priprema iznenađenje za pretplatnike za kraj ove godine
Službena najava
Netflix priprema iznenađenje za pretplatnike za kraj ove godine
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Više od 30 trikova
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Znanstvenici otkrili formulu? Novi serum vraća kosu u manje od dva mjeseca
Zanimljivo istraživanje
Znanstvenici otkrili formulu? Novi serum vraća kosu u manje od dva mjeseca
Tajna dugovječnosti: Otkriveni ključni igrači u usporavanju starenja
Je li na pomolu i lijek?
Tajna dugovječnosti: Otkriveni ključni igrači u usporavanju starenja

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Simbol ribe često se može vidjeti na automobilima
Jasna poruka
Ovaj simbol često se može vidjeti na automobilima: Znate li njegovo značenje?
Otkriveni rezultati DNK analize žene koja tvrdi da je Madeleine McCann
Progonila roditelje
Nastavak suđenja ženi koja tvrdi da je Madeleine McCann, policajac o DNK analizi: "Imamo nedvojbene dokaze"
Strava u Njemačkoj: Šetači u šumi pronašli tijelo, vjeruju da je to dječak koji je nestao
strava u njemačkoj
Fabian (8) je nestao u petak, a sada su šetači u šumi pronašli tijelo djeteta
show
Poznato je zašto Sejda Bešlić nije bila na sprovodu supruga Halida Bešlića
da ti srce pukne!
Otkriveno zašto Sejda nije bila na sprovodu voljenog supruga Halida Bešlića
Evo što znače obilježja na lijesu Halida Bešlića
tradicija i poštovanje
Koja je simbolika obilježja na lijesu Halida Bešlića?
Zaručila se Melina Džinović
godinu dana nakon razvoda
Zaručila se bivša supruga Harisa Džinovića! U bračnu luku uplovit će sa starijim milijunašem
zdravlje
Zastrašujuće otkriće: Više od 99 % ljudi s moždanim ili srčanim udarom imalo je ove znakove upozorenja prije!
Veliko istraživanje
Zastrašujuće otkriće: Više od 99 % ljudi s moždanim ili srčanim udarom imalo je ove znakove upozorenja prije!
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
Nutricionisti otkrivaju
Šokantna istina o slanini: Povezuje se s rakom i demencijom – ali postoji sigurna granica
Stalno vam je hladno? Možda ne unosite dovoljno ovih 5 vitamina i minerala | Kreni zdravo!
Možete ih nadoknaditi prehranom
Stalno vam je hladno? Možda ne unosite dovoljno ovih 5 vitamina i minerala
zabava
Nadmudrio nepristojnog medvjeda, njegovo rješenje oduševilo internet
Genijalno!
Nadmudrio nepristojnog medvjeda, njegovo rješenje oduševilo internet
Obiteljski izlazak nasmijao cijelu regiju: "Tko nema takvo iskustvo, nije se rodio na Balkanu"
Živa istina
Obiteljski izlazak nasmijao cijelu regiju: "Tko nema takvo iskustvo, nije se rodio na Balkanu"
Majstorijom na gradilištu oduševio gledatelje, pogledajte virtuoza u akciji
Što kažete?
Majstorijom na gradilištu oduševio gledatelje, pogledajte virtuoza u akciji
tech
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Novo istraživanje otkriva
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Više od 30 trikova
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Patite od sindroma iritabilnog crijeva? Jedna terapija pokazuje velik potencijal u smanjenju simproma, a ne uključuje nikakve lijekove
provedena velika analiza
Patite od sindroma iritabilnog crijeva? Jedna terapija pokazuje velik potencijal u smanjenju simproma, a ne uključuje nikakve lijekove
sport
Hrvatska protiv Brazila i Kolumbije uoči SP 2026.
Finale prije finala
Bombastična vijest: Evo protiv koga će Hrvatska igrati uoči Mundijala
Obala Bjelokosti na nevjerojatan način izborila Svjetsko prvenstvo: Ovo svijet ne pamti!
Strašno
Obala Bjelokosti na nevjerojatan način izborila Svjetsko prvenstvo: Ovo svijet ne pamti!
Noćna mora bez kraja: Česi ne mogu kući, ostali zarobljeni na otočju
Nevjerojatno
Noćna mora se nastavlja: Česi ne mogu kući, ostali zarobljeni na otočju
tv
MasterChef: Požar u MasterChef kuhinji! ''Gledam u to i ne mogu vjerovati što se događa''
NE PROPUSTITE!
Požar u MasterChef kuhinji! ''Gledam u to i ne mogu vjerovati što se događa''
Skrivena sudbina: Pronašla joj je novi posao - razgovor je sutra
SKRIVENA SUDBINA
Pronašla joj je novi posao - razgovor je sutra
U dobru i zlu: Upada u romantiku, a svejedno već ima teško jutro
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Upada u romantiku, a svejedno već ima teško jutro
putovanja
Sočan kolač od mrkve: Malo posla za puno uživanja
Jednostavno
Sočan kolač od mrkve: Malo posla za puno uživanja
Znate li koji je? Bosanskohercegovački grad koji leži na čak devet rijeka
Impresivna okolica
Znate li koji je? Bosanskohercegovački grad koji leži na čak devet rijeka
Trik za savršen gulaš: Sastojak koji chefovi dodaju u mesna jela za više okusa
Jednostavno, a preukusno
Trik za savršen gulaš: Sastojak koji chefovi dodaju u mesna jela za više okusa
novac
Više od polovice poduzetnika razmatra preseljenje u inozemstvo. Ovo je najpopularnija destinacija
Nije zbog poreza
Više od polovice poduzetnika razmatra preseljenje u inozemstvo. Ovo je najpopularnija destinacija
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
iznad očekivanja
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
Zašto Trump i desnica žele uništiti milijardera Georgea Sorosa
Česta meta
Zašto Trump i desnica žele uništiti milijardera Georgea Sorosa
lifestyle
Street style: Smeđa boja na zagrebačkoj špici
HIT SEZONE
15 Zagrepčanki odobrilo najveći jesenski trend, sviđa li se vama?
Savjet modne urednice Annette Weber kako izgledati kao bogatašica
TRIKOVI MODNE UREDNICE
Kako s malo novca izgledati kao da imate neograničen budžet? Evo pet zlatnih savjeta
Adriana Ćaleta-Car u puloveru kratkih rukava i suknji s naborom
Šik izdanje
Adriana Ćaleta-Car u puloveru koji je nekim ženama nepraktičan i suknji koja će se svidjeti mnogima
sve
Poznato je zašto Sejda Bešlić nije bila na sprovodu supruga Halida Bešlića
da ti srce pukne!
Otkriveno zašto Sejda nije bila na sprovodu voljenog supruga Halida Bešlića
Evo što znače obilježja na lijesu Halida Bešlića
tradicija i poštovanje
Koja je simbolika obilježja na lijesu Halida Bešlića?
Hrvatska protiv Brazila i Kolumbije uoči SP 2026.
Finale prije finala
Bombastična vijest: Evo protiv koga će Hrvatska igrati uoči Mundijala
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Muškarac gleda pornografiju
Odrasle će tretirati kao odrasle

Što može poći po zlu? Korisnici će uskoro s ChatGPT-jem moći razgovarati i o seksu

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Telemach 5G Tab
Zabava i rad

Pet razloga zašto je tablet s tipkovnicom dobra ideja u 2025. godini

piše Zimo
Tehnologija
Predavanje Gorana Tintora
Više od 30 trikova

Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Konferencija CRO Commerce 2025
CRO Commerce 2025

Hrvatski alat Safe Shop osigurava sigurniju kupovinu na internetskim trgovinama

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Zapovjedni stožer, ilustracija
Brže donošenje odluka

Generativna AI stiže u vojne stožere i već predstavlja važan alat američkih zapovjednika

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Razgovor s chatbotom na mobitelu, ilustracija
Stil je vrlo važan

Želite da vas AI chatbot bolje razumije? Evo kako trebate razgovarati s umjetnom inteligencijom

piše Branimir Vorša
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima