Tele2 Hrvatska, još jedna uspješna telekomunikacijska tvrtka, službeno je postala dio velike obitelji United Grupe, u sklopu investicije vrijedne 220 milijuna eura. S novom podrškom i uz daljnja ulaganja United Grupe, Tele2 će imati još veći potencijal nastaviti trend poslovnog rasta u Hrvatskoj.
Akvizicija tvrtke Tele2 Hrvatska za sve nas je važan korak u daljnjem jačanju pozicije vodećeg telekomunikacijskog i medijskog operatora u jugoistočnoj Europi. Vjerujemo da će buduća ulaganja United Grupe u hrvatsko tržište donijeti dodatne pogodnosti korisnicima koji su već ukazali povjerenje Tele2, ali i privući nove korisnike kvalitetom mreže, atraktivnom ponudom i vrhunskom uslugom, istaknula je Victoriya Boklag, predsjednica Uprave United Grupe.
Boklag naglašava da će United Grupa nastaviti daljnje širenje poslovanja u zemlje Europske unije i osvajanje novih tržišta, kao što je dogovorena kupovina Vivacoma, najvećeg telekomunikacijskog operatora u Bugarskoj.
U posljednjih gotovo 15 godina, Tele2 Hrvatska je zahvaljujući energiji, angažmanu, stručnosti i predanom radu svih zaposlenika, izrastao u respektabilnu i uspješnu kompaniju. U 2019. godini smo prvi puta dosegnuli brojku od milijun korisnika, a godinu smo završili s više od 200 milijuna eura prihoda. Uvjeren sam da će naše pridruživanje United Grupi omogućiti ne samo nastavak pozitivnih trendova koje bilježimo proteklih godina nego nam dati i dodatni vjetar u leđa kako bismo postali još jači i ambiciozniji igrač na tržištu. Naš fokus jesu i uvijek će biti naši korisnici te ćemo i dalje pratiti njihove potrebe kako bismo uvijek činili korak više i ponudili im još veću vrijednost za njihov novac, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.
U 20 godina poslovanja United Grupa kupila je i uspješno integrirala više od 100 kompanija. Svake godine izdvaja i značajne iznose za razvoj infrastrukture, tehnologije i medija. Samo tijekom prošle godine uloženo je 150 milijuna eura u fiksnu i mobilnu mrežu u postojeće operacije te isto toliko u TV sadržaj, od čega je 64 milijuna eura uloženo u vlastitu produkciju.
United Grupa u vlasništvu je BC Partners, jedne od najvećih globalnih investicijskih kompanija u svijetu i posluje u šest zemalja kroz tvrtke kao što su SBB, Telemach i United Media, kao i TV kanale Sport Klub, N1 i Nova TV. Ima najširu mrežnu pokrivenost u regiji i korisnicima nudi najatraktivniji izbor TV sadržaja iz cijelog svijeta. S globalnom OTT uslugom ima 3,87 milijuna pretplatnika u 1,8 milijuna domova i više od 4500 zaposlenih, kojima se od ožujka 2020. pridružio i mobilni operator Tele2 Hrvatska.