Viber uvodi plaćanje chatbotovima i najavljuje ulazak na tržište financijskih tehnologija

Viberova usluga Chatbot Payments korisnicima će omogućiti kupovinu proizvoda i usluga na siguran način, izravno kroz autorizirane chatbotove trgovaca.

Martina Čizmić | 28.10.2020. / 14:04

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Viber je posljednjih mjeseci uveo cijeli niz novosti usmjerenih ka boljoj komunikaciji njihovih korisnika. Kako bi ta komunikacija bila još bolja i lakša, Viber uvodi i novu uslugu - Chatbot Payments, čime najavljuje širenje na tržište financijskih tehnologija.

Tako će korisnici Vibera odsad platformu moći koristiti i za kupovinu proizvoda i usluga, a za plaćanje će im na raspolaganju biti Google Pay ili neki drugi nativni oblik mobilnog novčanika. Usluga će u početnoj fazi biti aktivirana na ukrajinskom tržištu, a Viber je tijekom 2021. planira postepeno uvoditi i u ostale zemlje.

Već 2017. godine, 64% milenijalaca iskazalo je interes za P2P rješenja u aplikacijama za razmjenu poruka. Taj je postotak otad samo rastao, a pandemija je dodatno ubrzala potrebu za kvalitetnim rješenjima pomoću kojih ćemo gotovo sve moći obavljati online.

Viberova usluga Chatbot Payments korisnicima će omogućiti kupovinu proizvoda i usluga na siguran način, izravno kroz autorizirane chatbotove trgovaca. Ukoliko to njihova banka podržava, korisnici u svoj nativni smartphone novčanik mogu dodati svoju kreditnu ili debitnu karticu, a opcija plaćanja postaje dostupna za svaki chatbot kreiran pomoću Viberovog nativnog chatbot app programerskog sučelja (API). Sa strane trgovaca, tvrtke koje žele primati uplate jednostavno se povežu s pružateljem platnih usluga koji podržava ovaj oblik plaćanja, kreiraju chatbota na Viberu i omoguće plaćanje kroz njega.

Viber će kroz idućih mjesec dana surađivati s pouzdanim bot developerima i pružateljima platnih usluga kako bi nova funkcionalnost bila što prije dostupna. Osim u Ukrajini, Viber Chatbot Payments planira aktivirati i na ostalim tržištima početkom iduće godine.

Izrazito smo ponosni što se Viber razvija i van okvira samog messaginga i na svjetskoj se razini pozicionira kao integralna platforma koja svoje korisnike cijeni kao ljude, a ne kao publiku za oglase. Privatnost i sigurnost korisnika od najveće su važnosti. To ne vrijedi samo kod prijenosa informacija putem poruka, već i kod plaćanja i drugih aspekata digitalne komunikacije. Naša je misija korisnicima osigurati pristup sigurnoj alternativi za upravljanje svojim plaćanjem, izjavio je Djamel Agaoua, izvršni direktor Rakuten Vibera.

Vezane vijesti

Još vijesti