Viber uvodi plaćanje chatbotovima i najavljuje ulazak na tržište financijskih tehnologija

Viberova usluga Chatbot Payments korisnicima će omogućiti kupovinu proizvoda i usluga na siguran način, izravno kroz autorizirane chatbotove trgovaca.

Martina Čizmić | 28.10.2020. / 14:04

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Viber je posljednjih mjeseci uveo cijeli niz novosti usmjerenih ka boljoj komunikaciji njihovih korisnika. Kako bi ta komunikacija bila još bolja i lakša, Viber uvodi i novu uslugu - Chatbot Payments, čime najavljuje širenje na tržište financijskih tehnologija.

Tako će korisnici Vibera odsad platformu moći koristiti i za kupovinu proizvoda i usluga, a za plaćanje će im na raspolaganju biti Google Pay ili neki drugi nativni oblik mobilnog novčanika. Usluga će u početnoj fazi biti aktivirana na ukrajinskom tržištu, a Viber je tijekom 2021. planira postepeno uvoditi i u ostale zemlje.

Već 2017. godine, 64% milenijalaca iskazalo je interes za P2P rješenja u aplikacijama za razmjenu poruka. Taj je postotak otad samo rastao, a pandemija je dodatno ubrzala potrebu za kvalitetnim rješenjima pomoću kojih ćemo gotovo sve moći obavljati online.

Viberova usluga Chatbot Payments korisnicima će omogućiti kupovinu proizvoda i usluga na siguran način, izravno kroz autorizirane chatbotove trgovaca. Ukoliko to njihova banka podržava, korisnici u svoj nativni smartphone novčanik mogu dodati svoju kreditnu ili debitnu karticu, a opcija plaćanja postaje dostupna za svaki chatbot kreiran pomoću Viberovog nativnog chatbot app programerskog sučelja (API). Sa strane trgovaca, tvrtke koje žele primati uplate jednostavno se povežu s pružateljem platnih usluga koji podržava ovaj oblik plaćanja, kreiraju chatbota na Viberu i omoguće plaćanje kroz njega.

Viber će kroz idućih mjesec dana surađivati s pouzdanim bot developerima i pružateljima platnih usluga kako bi nova funkcionalnost bila što prije dostupna. Osim u Ukrajini, Viber Chatbot Payments planira aktivirati i na ostalim tržištima početkom iduće godine.

Izrazito smo ponosni što se Viber razvija i van okvira samog messaginga i na svjetskoj se razini pozicionira kao integralna platforma koja svoje korisnike cijeni kao ljude, a ne kao publiku za oglase. Privatnost i sigurnost korisnika od najveće su važnosti. To ne vrijedi samo kod prijenosa informacija putem poruka, već i kod plaćanja i drugih aspekata digitalne komunikacije. Naša je misija korisnicima osigurati pristup sigurnoj alternativi za upravljanje svojim plaćanjem, izjavio je Djamel Agaoua, izvršni direktor Rakuten Vibera.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti